loading...
sama بازدید : 70 شنبه 27 دی 1399 نظرات (0)

نور مخفی

نور مخفی از جمله زیر مجموعه های نورپردازی در ساختمان به شمار میرود، به شیوه ای بسیار زیبا که منبع اصلی نور قابل مشاهده نباشد، جلوه منحصر به فردی را در سقف یا روی دیوارها ایجاد می کند. برای اجرای آن لازم است از کناف یا گچبری و سایر ابزارهای تزئینی استفاده شود که خروجی و نتیجه کار با هم متفاوت خواهد شد.

استفاده از نور در سقف و دیوار علاوه بر آنکه باعث میشود تا روشنایی چند برابر شود، جلوه زیباتری را نیز به همراه خواهد داشت. برای اجرای این نورپردازی به شیوه های مختلفی عمل میشود که یکی از متداولترین آنها استفاده از باکس و نور مخفی می باشد. بااین حال این دو شیوه نور پردازی کاملا با هم متفاوت هستند، زیرا در باکس ها عموما از لامپ های هالوژن استفاده میشود که کاملا قابل مشاهده می باشند. در شیوه دیگر به اجرای نور پردازی با کمک ریسه های ال ای دی یا اس ام دی گفته میشود که بر روی سقف تابیده میشوند و منبع اصلی نور قابل رویت نمی باشد. همان طور که از نام این شیوه نور پردازی مشخص است، منبع و منشا اصلی این نور زیر گچبری یا گل های سقفی و کناف قرار میگیرد و به صورت شلنگ یا طناب مانند در اطراف سقف پیچیده شده است.

نور مخفی

دور لامپی

دور لامپی از جمله گچبری های بسیار پرکاربرد در ساختمان های مسکونی، فرهنگی و تجاری می باشد که جلوه منحصر به فردی را در سقف ایجاد می کند. این گروه از گچ بری ها در اندازه و ابعاد کوچکتری نیست به سایر تزئینات به کار رفته در سقف اجرا شده و در متناسب با شرایط محیط در انواع حجم دار و تخت طراحی و تولید میشوند.

انواع دور لامپی

با توجه به تفاوت هایی که در سلیقه افراد و از طرفی نوع معماری و طراحی داخلی ساختمان ها وجود دارد، دور لامپی ها در طرح های متنوعی طراحی و ساخته میشوند. با توجه به نوع طرح های به کار برده شده در این گچبری ها می توان انواع آنها را در دو گروه تقسیم بندی کرد:

دور لامپی های کلاسیک

این مدل از گچبری ها دارای انواع طرح های کلاسیک و نقش و نگارهایی همچون گل و بته می باشند و در حالت کلی، می توان گفت یک طرح تکرار شونده در آنها مشاهده میشود. این دسته از ابزارهای گچی برای محیط هایی مناسب است که معماری و طراحی داخلی آنها کلاسیک و ایرانی باشد.

دور لامپی های مدرن

امروزه در ساختمان هایی که معماری و طراحی داخلی آنها به سمت ایده های مدرن گرایش پیدا کرده اند از کارهایی با طرح های هندسی و نامتقارن استفاده میشود. یکی از مهم ترین ویژگی های این گچبری ها عدم استفاده از طرح هایی همچون گل و بته میباشد که بیشتر جای خود را به اشکال هندسی نامنظم داده اند. این طرح ها بسیار خلوت بوده و سادگی و زیبایی را با هم تلفیق کرده اند.

دور لامپی

دور لوستری

میتوان گفت تزئین سقف یکی از مهم ترین بخش ها در معماری و طراحی داخلی ساختمان ها به سبک های مختلف می باشد. از طرفی میتوانید با مرور کاخ ها و عمارت های قدیمی و نوع تزئینات به کار رفته در آنها کاملا پی به اهمیت تزئین سقف به شیوه های ببرید. یکی از اصلی ترین بخش ها برای تزئین سقف نقطه مرکزی آن و محل نصب لوستر می باشد که در مرکز توجه قرار دارد. دورلوستری به ابزارهای تزئینی گفته میشود که با مصالح مختلف و در طرح های متنوعی تولید میشوند و قابلیت نصب شدن دارند .

با توجه به ارتفاع سقف ها و نوع و سبک معماری به کار رفته در ساختمان ها می توان از دورلوستری های مسطح و حجم دار استفاده کرد. برای مثال، در صورتی که سقف اتاق یا سالن کوتاه باشد، استفاده از تزئینات مسطح در اطراف لوستر باعث میشود تا از کوتاه به نظر رسیدن سقف جلوگیری شود. درواقع ، دورلوستری های حجم دار گزینه ای بسیار مناسب برای محیط هایی با سقف بلند می باشند و جلوه بسیار خوبی را در محیط ایجاد خواهند کرد.

دور لوستری

sama بازدید : 71 شنبه 27 دی 1399 نظرات (0)

کناف

کناف یکی از تجهیزات کاربردی برای اجرای سقف کاذب می باشد که در صنعت ساختمان سازی رواج پیدا کرده است. درواقع پنل های گالوانیزه ای می باشند که دارای روکشی گچی بوده و در کنار هم و روی سقف یا دیوار نصب شده و به دلیل قیمتی ارزان و اجرای آسان با استقبال زیادی مواجه شده اند. کناف یا گچبرک به سازه های پیش ساخته با بدنه گالوانیزه و روکش گچ گفته می شود که بر روی سقف اجرا شده و برای نصب نیاز به زیر ساخت دارند. این سازه ها دارای وزن سبک بوده و زیر ساخت مورد نظر برای آنها از جنس فولاد می باشد. در نهایت تایل های گچی با کمک پیچ و مهره بر روی این زیر ساخت قرار گرفته و نصب شده و درزگیری انجام میشود.

این گروه از مصالح و تجهیزات ساختمانی برای اولین بار توسط برادران آلمانی به نام کناف طراحی و به مرور در صنعت طراحی داخلی مورد استفاده قرار گرفته است. همچنین تایل های گچی مورد استفاده نه تنها در سقف، بلکه به عنوان گزینه ای مناسب برای پوشش دیوارها نیز در نظر گرفته میشود. علاوه براین، این تایل ها در برابر حرارت و صدا عایق بوده و به همین دلیل در طراحی داخلی محیط های مسکونی و اداری و آموزشی نیز کاربرد زیادی دارند.

کناف

قیمت کناف سقف

قیمت این دسته از سقف ها به فاکتورهای مختلفی بستگی دارد. به طور مثال، نوع و جنس کنافی که برای ساختمان استفاده میشود و همچنین یکنواخت یا مشبک بودن آن، طرح و اندازه سقف و همچنین برند تولید کننده همگی می توانند بر قیمت نهایی کار تاثیر زیادی داشته باشند.

گچبری پیش ساخته

گچبری های پیش ساخته از جمله ابزارهای ترئینی فضای داخلی ساختمان ها می باشند که دارای پایه گچی بوده و برخی از مواد شیمیایی و نوعی فوم در آنها استفاده میشود. این ابزارها به دلیل سرعت اجرای بالا و تنوع در طرح و رنگ امروزه نسبت به گچبری دستی کاربرد بیشتری پیدا کرده اند.

گچبری پیش ساخته

گچ بری سقف

گچ بری سقف یکی از هنرهای اصلی ایرانی می باشد که تلفیقی از هنر، معماری و ظرافت با گچ می باشد و به کمک ابزارهای متعدد بر روی سقف اجرا می گردد. ایجاد نقش های هنرمندانه بر روی سقف از گذشته تا امروز در معماری ایرانی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار بوده و نمونه های بی بدیل آنها را می توان در کاخ ها و عمارت ها مشاهده نمود.

گچ بری همان طور که از نامش پیدا است، به هنر تزئین به وسیله ی گچ گفته میشود که با مجموعه ای از ابزارها ،طرح های مختلفی را بر روی سطوح گچی با کنده کاری و همچنین بریدن ایجاد میکنند. این گروه از گچ بری ها در حاشیه ها ، مراکز و سایر بخش های سقف محیط های مسکونی، تجاری و غیره در اندازه ها و با طرح هایی بسیار متنوع اجرا میشود و تاثیر بالایی بر زیبایی دکوراسیون داخلی میگذارد. از جمله ابزارهایی که در این زمینه برای سقف کاربرد دارند می توان به دمبُر، بومخوار، قلم بومگرد و همپنین وردنگی و ماله اشاره نمود. هر یک از این ابزارها کاربرد خاصی دارد ، همچنین استفاده از آنها نیاز به مهارت و تجربه بالایی دارد.

گچ بری سقف

sama بازدید : 93 سه شنبه 06 آبان 1399 نظرات (0)

گاوصندوق

گاوصندوق ها جعبه های یک یا چند طبقه چهار گوش با بدنه بسیار مقاوم و فولادی با قفل های بسیار معتبر و سیستم رمزگذاری پیچیده هستند که برای نگهداری از وسایل و اسناد و مدارک و پول و جواهرات استفاده میشوند. گاوصندوق ها نه تنها در محیط های تجاری و اداری و بانک ها مورد استفاده قرار میگیرند، بلکه در منازل نیز کاربرد داشته و سیستم های رمزگذاری و قفل آنها همواره در حال تغییر و پیشرفت می باشند.

انواع گاوصندوق از نظر ابعاد

اندازه و ابعاد و حتی شکل ظاهری گاوصندوق ها با هم تفاوت های زیادی دارند. به طوریکه می توان نمونه های یک و چند طبقه بزرگ و کوچک و همچنین گاوصندوق های بزرگ آسانسوری را مشاهده نمود. معمولا گاوصندوق های کوچک که اغلب یک یا نهایتا دو طبقه می باشند بیشتر در منزل و هتل ها کاربرد داشته و می توان گفت از نظر قیمت نیز در سطح ارزان تری نسبت به سایر گزینه ها قرار دارند. نوع دیگر که بیشتر در طلافروشی ها و موزه ها مورد استفاده قرار میگیرد، گاوصندوق های آسانسوری می باشند. ساختار تجهیزات این گاوصندوق ها کاملا با سایر گاوصندوق ها متفاوت بوده و ویترین در نظر گرفته شده برای آنها با فشردن یک دکمه به طور کامل در صندوق مخصوص در قسمت پایین قرار میگیرد.

جنس گاو صندوق

از مهم ترین فاکتورهایی که در ساخت گاوصندوق باید به آن توجه شود، مواد و متریالی است که برای بدنه و دیواره های داخلی آن استفاده میشود. این مواد باید به اندازه کافی مقاومت داشته باشند تا گاوصندوق را در برابر عواملی چون ضربه و انفجار و آتش سوزی کاملا مقاوم کند. بتن آرمه یا بتن مسلح یکی از مواد مورد استفاده برای ساخت بدنه گاوصندوق می باشد که در واقع ترکیبی از شن و ماسه و سیمان و میلگرد است و به دلیل خاصیت کششی بالای بتن، با وارد شدن ضربه به بدنه آن احتمال شکستن را صفر خواهد کرد.

گاوصندوق

چند نکته درباره تعمیرات گاوصندوق

در واقع تعمیرات گاوصندوق مجموعه ای از خدمات شامل بازگشایی قفل در صورت گم شدن کلید یا فراموشی رمز توسط مالک، تغییر نوع قفل و همچنین حمل و جا به جایی آنها به محل های جدید می باشد.

بازکردن قفل گاوصندوق

یکی از بزرگترین محدودیت ها و معضلاتی که در گاوصندوق های دیجیتال و مکانیکی وجود دارد، فراموشی رمز عبور توسط مالک می باشد که با روی کار آمدن قفل های بیومتریک تا حد زیادی بر این مشکلات غلبه شده است. به دلایل مختلفی همچون گم شدن کلید یا فراموشی رمز نیاز باشد تا قفل گاوصندوق توسط افراد متخصص و کاملا حرفه ای باز شود.

لازم است بدانیم مسئله بسیار مهم این است که گروه هایی که خدمات تعمیرات گاوصندوق را ارائه می دهند، باید به گونه ای باز کردن قفل را انجام دهند که آسیبی به آن وارد نشود. در غیر این صورت گاوصندوق کارایی خود را از دست داده و در نهایت خسارت مادی زیادی را به همراه خواهد داشت.

جا به جایی گاوصندوق

از دیگر خدماتی که توسط گروه های فعال در حوزه تعمیرات گاوصندوق ها ارائه میشود ، جا به جایی و حمل گاوصندوق ها می باشد. حمل و جا به جایی گاوصندوق به دلیل وزن سنگین این وسایل و ابعاد و اندازه بزرگ اغلب آنها نیاز به تجهیزات و تخصص دارد. در حمل گاوصندوق لازم است چند مسئله مهم مد نظر قرار گیرد که برخی از آنها عبارتند از:

نوع گاوصندوق

همانطور که گفته شد گاوصندوق ها علاوه بر تفاوت هایی که از نظر قفل و سیستم رمزنگاری دارند، بر اساس شکل ظاهری نیز کاملا با هم متفاوت می باشند. برای مثال، گاوصندوق خانگی اغلب سبک وزن و یک طبقه می باشند و در حالیکه، گاوصندوق های اداری بزرگ و چند طبقه می باشند. گاوصندوق های آسانسوری نیز ظاهری کاملا متفاوت داشته همچنین حمل و جا به جایی آنها نیاز به تخصص و مهارت کافی دارد. به این دلیل است که ابتدا باید نوع و شکل ظاهری گاوصندوق بررسی شود و بر همین اساس تجهیزات مورد نیاز تهیه گردد.

گاوصندوق

وزن گاوصندوق

گاوصندوق ها با توجه به اندازه و ابعادشان دارای وزن های متفاوتی می باشند. برای مثال ، گاوصندوق های هتلی بسیار سبک وزن بوده و در اغلب مواقع بدون نیاز به تجهیزات جانبی و با دست می توان آنها را جا به جا کرد. این درحالیست که تیم های تعمیرات گاوصندوق برای حمل و جا به جایی برخی از گاوصندوق ها علاوه بر تجهیزات و چرخ های مخصوص، از چندین کارگر با توانایی جسمی بالا نیز استفاده می کنند. این کاملا امری طبیعی است که هر چه وزن گاوصندوق بیشتر باشد، به تعداد کارگر و تجهیزات جانبی بیشتری نیاز خواهد بود.

محل انتقال گاوصندوق

جابه جایی گاوصندوق های سنگین زمانی بسیار سخت خواهد شد که لازم باشد از تعداد زیاد پله بالا بروید. در این شرایط برای گاوصندوق های سنگین حتما باید از تجهیزات و چرخ های مخصوص استفاده شود تا نه به سلامت جسمی افراد آسیب وارد شود و نه احتمال سقوط گاوصندوق وجود داشته باشد. همچنین ، جا به جایی برخی از آنها مانند گاوصندوق زیرویترینی به دلیل عرض کم درب ورودی مغازه ها و وزن سنگین گاوصندوق بسیار سخت بوده و بدون تخصص و مهارت نمی توان به درستی این کار را انجام داد.

تعمیرات گاوصندوق

sama بازدید : 56 سه شنبه 29 مهر 1399 نظرات (0)

 

بررسی قیمت در  انواع گاوصندوق

 

قیمت گاوصندوق از نکاتی می باشد که اغلب افراد در زمان خرید به آن توجه دارند. نکته بسیار مهمی که در مورد قیمت ها وجود دارد این است که نباید تنها ارزان بودن قیمت گاوصندوق را مد نظر قرار داد ، چون آنچه که در این وسایل حائز اهمیت است امنیت و کارایی و کیفیت آنها می باشد. در واقع باید بتوان تلفیقی از کیفیت و کارایی و مناسب بودن قیمت را برای این وسایل در زمان خرید بدست آورد.

قیمت گاوصندوق بر اساس نوع آن از زمانی که برای اولین بار نسل ابتدایی گاوصندوق های فعلی تولید شد تا به امروز که ظاهر و ساختار و سیستم عملکردی آنها با تغییر و تحول زیادی روبرو شده است، تغییرات زیادی کرده است. در واقع هر یک از گاوصندوق ها دارای ویژگی های مختلفی هستند و بر همین اساس نیز قیمت آنها با هم متفاوت است. مثلا قیمت گاوصندوق های اداری با خانگی تفاوت زیادی دارند که یکی از دلایل آن تفاوت هایی می باشد که در سیستم امنیتی و ساختار کلی آنها وجود دارد. از جمله پرکاربردترین انواع گاوصندوق که تفاوت زیادی از نظر قیمت با هم دارند می توان به گاوصندوق های خانگی، اداری، هتل ها، بانک و طلافروشی، زیر ویترینی اشاره کرد.

 

نوع قفل به کار رفته در این گاوصندوق ها از جمله عواملی است که تاثیر زیادی بر قیمت نهایی آنها داشته و لازم است به آن توجه داشته باشید. برای مثال، گاو صندوق هایی که دارای قفل های مکانیکی می باشند،معمولا ارزان تر از گزینه هایی است که قفل آنها الکترونیکی باشد. علاوه براین،می توان گفت گاوصندوق هایی که قفل بیومتریک و زمان دار دارند که اغلب نیز در بانک ها مورد استفاده قرار میگیرند، در بالاترین سطح از نظر قیمت قرار گرفته اند. از طرفی قیمت گاوصندوق با قفل بیومتریک به این دلیل نسبت به گاوصندوق با قفل های مکانیکی گران تر است که آنها دارای سیستم تشخیص اثر انگشت می باشند. به همین دلیل احتمال سرقت آن بسیار پایین است.

گاوصندوق

 

خرید گاوصندوق

 

لازم است بدانید برای خرید و فروش گاوصندوق در مرحله اول باید بتوانید ویژگی های هر یک از این وسایل را به طور کامل بررسی کنید. به عبارت دیگر، فروشنده باید بتوانید تمام جزئیات فنی و ساختاری گاوصندوق را ارائه دهد و خریدار مقایسه صحیحی در میان آنها داشته باشد.از طرفی به منظور دسترسی و خرید راحت این امکان به صورت اینترنتی نیز فراهم شده است و با این امکان می توان در یک نگاه گزینه های مختلف را با هم مقایسه نمود و در نهایت بهترین و متناسب ترین گاوصندوق را با توجه به شرایط محیط مورد نظر و میزان بودجه انتخاب و خریداری نمود.

گاوصندوق

 

مراحل فروش گاوصندوق

 

مراحل فروش گاوصندوق را می توان به صورت زیر بیان نمود:

  • ارائه جزئیات کامل از ویژگی های گاوصندوق ها از جمله نوع قفل و سیستم رمزنگاری و شکل و طرح کلی آنها توسط فروشنده به همراه تصویر و قیمت
  • مقایسه کردن گزینه های مختلف توسط خریدار و انتخاب بهترین گاوصندوق
  • فروش گاوصندوق و ارائه آموزش کامل برای نحوه تعیین رمز، باز کردن قفل، تغییر رمز، نگهداری و جا به جایی گاوصندوق توسط فروشنده و رفع برخی ابهامات که ممکن است برای مالک وجود داشته باشد
  • حمل و جا به جایی و نصب آن در محل مورد نظر (به خصوص در گاوصندوق های خانگی و آسانسوری)
  • ارائه خدمات پس از فروش و گارانتی محصول

گاوصندوق

sama بازدید : 59 سه شنبه 29 مهر 1399 نظرات (0)

گاوصندوق آسانسوری

امروزه بسیاری از مغازه های طلافروشی در طول روز چهار نوبت طلاهای موجود در ویترین را چیده و بعد از اتمام ساعت کاری آنها را جمع آوری نموده و در گاوصندوق قرار می دهند. علاوه براین، امنیت در چنین محیط هایی بسیار مهم بوده و کوچکترین غفلت از آن می تواند آسیب های زیادی را به وجود آورد. به منظور رفع چنین محدودیت هایی، طراحی و تولید گاوصندوق آسانسوری یا زیرویترینی صورت گرفته است که در این زمینه کاربرد فراوانی دارد.

گاوصندوق های آسانسوری از دو بخش تشکیل شده اند و قسمت بالایی به عنوان ویترین استفاده شده و با فشردن یک دکمه، ویترین به قسمت پایینی منتقل شده و درب آن قفل میشود. بدنه گاوصندوق آسانسوری از فولاد بوده و میزان ضخامت در آنها به اندازه ایست که هیچگونه آسیبی با ضربه و آتش سوزی  به آنها وارد نمیشود.

 

تفاوت گاوصندوق آسانسوری با سایر گاوصندوق ها

نوع طراحی و شکل ظاهری گاوصندوق های زیرویترینی با سایر گاوصندوق ها متفاوت بوده و مکانیزم عملکردی آنها با هم فرق دارد. یکی از تفاوت های این گاوصندوق با سایر گزینه ها در ابعاد و اندازه بخش های مختلف آن می باشد. برخلاف گاوصندوق هایی همچون خانگی و اداری، ابعاد این تجهیزات بسیار بزرگ بوده و وزن آنها نیز سنگین تر است. هم چنین به منظور پیاده سازی مکانیزم باز و بسته شدن آنها از تجهیزاتی مانند موتور و گیربکس استفاده میشود.

مکانیزم های به کار رفته در این گاوصندوق ها متفاوت بوده و از رایج ترین این مکانیزم ها می توان به استفاده از مکانیزم حرکتی بال اسکرو، سیم بکسل، جک و پیچ و هیدرولیک اشاره نمود. خروجی مکانیزم های اشاره شده در نهایت حرکت نرم و روان بالا و پایین رفتن گاوصندوق آسانسوری بدون صدا و استهلاک می باشد.

گاوصندوق آسانسوری

گاوصندوق خانگی

 

گاوصندوق خانگی از پرکاربردترین انواع گاوصندوق می باشد که از لحاظ اندازه و ابعاد و همچنین تکنولوژی های به کار رفته در طراحی آن تفاوت هایی با بقیه دارد. این قبیل تجهیزات امنیتی بیشتر برای نگهداری از وسایل ارزشمند، مدارک و طلا و جواهرات و پول در منازل مسکونی مورد استفاده قرار گرفته و لازم است قبل از خرید شناخت کافی درباره آنها داشته باشید.

 

ابعاد و اندازه گاوصندوق خانگی

از اصلی ترین ویژگی های گاوصندوق هایی که برای منازل استفاده میشود ، ابعاد و اندازه آنها می باشد که در گروه گاوصندوق های کوچک قرار گرفته اند. وزن این گاوصندق ها معمولا در بازه 12 تا 18 کیلوگرم می باشد که متناسب با ابعادشان این مقادیر تغییر می کنند . در مقابل، گاوصندوق هایی که برای محیط های اداری و سازمان ها استفاده میشود، بزرگتر بوده و وزن بسیار سنگین و حدود نیم تُن و بیشتر دارند.

ابعاد این دسته از گاوصندوق ها بسیار متنوع بوده و می توان نمونه های بسیار کوچک و در برخی مواقع نیز بزرگتر را انتخاب نمود که به شرایط و خواسته خریدار نیز بستگی دارد. از نمونه های رایج گاوصندوق های خانگی می توان به گزینه هایی با عرض و عمق 42 و ارتفاع 22 سانتی متر اشاره کرد که براحتی می توان آنها را در داخل کمد جایگذاری نمود. البته لازم است بدانیم ، تنوع در اندازه و ابعاد این محصولات بسیار زیاد بوده و از حق انتخاب بالایی در این زمینه برخوردار خواهید بود.

گاوصندوق خانگی

 

نکات کلی گاوصندوق کوچک

 

گاوصندوق های کوچک یکی از نمونه های بسیار کاربردی برای نگهداری اشیا قیمتی و مدارک در منازل می باشند که از نظر ابعاد و ظرفیت و عمق داخلی نسبت به گاوصندوق های اداری و تجاری شامل برخی تفاوت ها می شود.

 

ابعاد گاوصندوق کوچک

ابعاد این گاوصندوق ها بسیار متنوع بوده و متناسب با تعداد مدارک و اشیای قیمتی شما و همچنین میزان بودجه مورد نظرتان می توانید گزینه ها ی متفاوتی را انتخاب کنید. به عنوان مثال، گاو صندوق های دژ مدل 50 کتابی درای ارتفاع 37 سانتی متر و عمق و عرض به ترتیب 37 و 50 سانتی متر می باشند. نمونه دیگر این گاوصندوق ها، گاوصندوق هتلی مدل kh40 می باشد که حدود 18 کیلوگرم وزن داشته و ارتفاع آن 30 سانتی متر است.

گاوصندوق کوچک

sama بازدید : 55 سه شنبه 22 مهر 1399 نظرات (0)

کاشت ناخن از رایج ترین شیوه ها برای زیباتر شدن دست ها و فرم ناخن ها می باشد که در چند سال اخیر با استقبال زیادی مواجه گردیده است. روش های آن با تغییر و تحول زیادی مواجه شده است. در ادامه ی مطلب با انواع روش های کاشت ناخن بیشتر آشنا میشویم.

کاشت ناخن

روش های کاشت ناخن

می توان گفت به مجموعه فرآیندهایی که در آن با کمک ابزار و مواد مختلف پوشش جدیدی بر روی ناخن ها ایجاد می شود و کاربردی در رفع عیوب احتمالی موجود در ناخن و بخشیدن جلوه بهتر به آن دارد، اصطلاحا کاشت ناخن گفته میشود. برخلاف کاشت مژه و مو که در برخی موارد ممکن است با جراحی انجام شود، ناخن بدون هیچگونه جراحی و با ابزارهای متنوع در سالن و کلینیک های زیبایی کاشته می شود.

با توجه به نوع مواد و ابزارهای به کار رفته برای کاشت، روش های مختلفی برای آن استفاده می گردد که هر یک دارای مزایا و معایب مختص خود هستند. از جمله روش های به کار رفته برای کاشت ناخن می توان به موارد زیر اشاره کرد:

ناخن قالبی

از قدیمی ترین روش ها استفاده از ناخن های قالبی می باشد. برای کاشت این گروه از ناخن ها ابتدا مواد مورد نیاز برای کاشت روی ناخن های مصنوعی تثبیت شده و برای جلوگیری از ایجاد قارچ روی ناخن ها، مواد ضد قارچ بر روی ناخن فرد قرار گرفته و سپس ناخن مصنوعی بر روی آن قرار میگیرد.

کاشت ناخن

ناخن پودری

یکی دیگر ازانواع کاشت ناخن که بخاطر زیبایی و همچنین عدم وارد کردن فشار به ناخن اصلی با استقبال زیادی مواجه گردیده است می توان به ناخن پودری اشاره نمود. برای طراحی این نوع ناخن از ناخن های مصنوعی استفاده شده و به اندازه دلخواه آنها را کوتاه نموده و در نهایت بعد از قرار دادن ضد قارچ و پودرهای مخصوص روی ناخن و خشک شدن مواد، مرحله سوهان زدن انجام میشود.

ناخن ژله ای

این روش شباهت زیادی با روش ناخن های پودری دارد و فرآیند آن به این صورت است که، ابتدا مواد ضد قارچ روی ناخن اصلی قرار گرفته و سپس نوعی ژله مخصوص بر روی آن کشیده میشود. در نهایت بعد از خشک شدن مواد ژله ای در دستگاه یو وی، سوهان زدن انجام می گردد که جلوه بسیار زیبایی را به ناخن ها میبخشد.

ناخن فرنچ یا گریم

از دیگر روش های مناسب برای زیباتر شدن ناخن ها می توان به کاشت به شیوه ی گریم اشاره نمود. مهم ترین نکته در این روش، طراحی صدف ناخن با استفاده از پودرهای هلویی می باشد که باعث میشود عیوب ناخن شما تا حد زیادی پوشانده شود. سپس خط فرنچ با مواد مخصوص و رنگ روشن طراحی می شود.

ناخن فیبر

برخلاف سایر روش ها، در این شیوه از تیپ استفاده نمی شود، بلکه این کاشت توسط فیبرهای مخصوص انجام میشود. رشته های بسیار باریک فیبر روی ناخن قرار گرفته و پس از قرار گیری یک لایه ژل بر روی آنها، در نهایت توسط دستگاه یووی خشک میشود. به عنوان آخرین کارسوهان کشی صورت می گیرد که جلوه فوق العاده زیبایی به ناخن ها می بخشد.

کاشت ناخن

sama بازدید : 628 سه شنبه 22 مهر 1399 نظرات (0)

آموزش آرایش عروس  

لازم است بدانیم در مورد آرایش عروس می توان با ارزیابی معیارهایی مانند نوع صورت ، رنگ پوست ، رنگ و شکل چشم ، مدل لباس عروسی خود ، فصلی که عروسی خود را انجام می دهید تصمیم بگیرید. همچنین درزمینه ی مدل آرایش مناسب شما می توانید از متخصص آرایش عروس کمک بگیرید.

آموزش آرایش عروس از اصلی ترین و حرفه ای ترین دوره هایی است که هر متخصص آرایش و میکاپ باید طی کند تا در بتواند به مهارت کافی در این زمینه دست پیدا نماید.از جمله مواردی که در تمام دوره های آموزش آرایش عروس به آن توجه میشود میتوان به شناخت کامل سبک های آرایش، آشنایی با تکنیک های گریم و چگونگی رفع نواقص در صورت و انتخاب بهترین رنگ و لوازم آرایش متناسب با چهره فرد اشاره کرد.

علاوه بر ماسک و ماساژ و جوان سازی پوست که چند روز قبل از تاریخ عروسی باید برای بهتر شدن پوست مد نظر قرار گیرد،می توان از کانسیلر و کرم پودر به گونه ای که بتواند مشکلات پوست را بپوشاند، استفاده کرد. البته توجه داشته باشید که برای پوست های خشک حتما ابتدا مرطوب کننده استفاده شود تا کرم به خوبی جذب پوست شود.

آموزش آرایش عروس

 

شینیون مو

می توان گفت شینیون مو از رایج ترین و پرطرفدارترین مدل‌ موها  و آرایش مو در دنیا است. شینیون یعنی جمع کردن موها با مدل‌های مختلف در پشت سر. در گذشته شینیون از مدل‌های مختلفی برخوردار نبود و به همین دلیل بود که جزو هنرهای آرایشگری به شمار نمی‌رفت. اما امروزه با توجه به مدل های مختلف این نوع آرایش مو به عنوان یک هنر و تکنیک در حرفه آرایشگری شناخته می‌شود.

از طرفی شینیون مو برای هر مدل مویی قابل استفاده است. این یکی از دلایلی است که شینیون به عنوان پرکاربردترین مدل مو برای مهمانی‌ها و مجالس و جشن و عروسی شناخته می‌شود. حتی در آرایش موهای کوتاه هم می‌توان از این تکنیک استفاده کرد.دو روش برای شینیون موهای کوتاه وجود دارد. برای مثال برخی از موهای کوتاه به اندازه‌ای هستند که می‌توان آن‌ها را پشت سر جمع کرد و حالت داد.

ازکلیدی‌ترین نکات آرایشی در زیبایی عروس ها مدل آرایش و شینیون موهایشان است.مدل مو باید با چهره و لباس عروس هماهنگ باشد. همچنین باید راحت و محکم باشد، چراکه عروس‌ها در شب عروسی خود تحرک زیادی دارند.

شینیون مو

اکستنشن مو

اگر موهای کوتاه و یا کم پشتی دارید یکی از روش هایی که به وسیله ی آن میتوانید موهای بلند تر و پر پشت تری برای خود ایجاد کنید اکستنشن مو است. این موهای جادویی به شما ظاهری متفاوت تر و زیبا خواهد داد.طبیعتا هر فردی علاقه مند است که موهای پر پشت و زیبایی داشته باشد و همچنین مو در ظاهر شخص تاثیرات  چشمگیری دارد.

برخی از خانمها که موهای کوتاهی داشته و زمان و همچنین تحمل کافی برای بلند شدن طبیعی مو های خود را ندارند ،خیلی راحت و بدون دردسر میتوانند به وسیله ی اکستنشن ، موی خود به هر اندازه  و هر رنگی که بخواهند در عرض یک روز موهایشان را تغییر داده و ماهها و سالها برای بلند شدن موهایشان انتظار نکشند.لازم است بدانیم انواع اکستنشن به دو صورت اکستنشن طبیعی و مصنوعی انجام میشود.

اکستنشن مو

 

 


sama بازدید : 193 سه شنبه 15 مهر 1399 نظرات (0)

گاوصندوق دیجیتال

 

می توان گفت گاوصندوق دیجیتال از پیشرفته ترین وسایل برای نگهداری از اشیای قیمتی و مدارک می باشد که در محیط های مسکونی، در ادارات، بانک ها، سازمان های امنیتی و هتل ها نیز کاربرد زیادی دارد. همان طور که از نام این گاوصندوق مشخص می باشد، نحوه بازکردن قفل آن برخلاف گاوصندوق های دیگر، از طریق رمزهای الکترونیکی و اثرانگشت صورت میگیرد و به همین دلیل امنیت در آن بسیار بالا خواهد بود.

در طراحی گاوصندوق دیجیتال تمرکز بر روی چند مسئله  وجود دارد که عبارتند از : استحکام بدنه در برابر هرگونه ضربه ، آتش سوزی و سیل و حتی بالا بردن امنیت قفل و نحوه باز کردن آن! به همین دلیل قفل ها و روش های ترکیبی مختلفی در طراحی آنها به کار برده شده است و نسل های جدید آن ازامنیت بسیار بالایی برخوردار هستند. به عنوان مثال، استفاده از اثر انگشت برای باز کردن قفل، قرار دادن قفل های بیومتریک که ترکیبی از رمز عددی و اثرانگشت یا اسکن چشم می باشند و همچنین قرار دادن قفل های زمان دار، در طراحی های جدید این گاوصندوق ها به چشم میخورند. خروجی این طراحی در نهایت تولید گاوصندوق با بالاترین سطح امنیت و احتمال صفر سرقت آن می باشد.در نتیجه از این نوع گاوصندوق ها در بانک ها و سازمان های امنیتی استفاده زیادی میشود.

گاوصندوق دیجیتال

گاوصندوق رمزدار

 

گاوصندوق رمزدار ازجمله گاوصندوق های پرکاربردی می باشند که از نظر امنیت و میزان مقاومت در برابر ضربه و آتش سوزی در سطح بالایی قرار دارد. این گروه از گاوصندوق ها میان گاوصندوق های کلیدی و دیجیتال بیومتریک قرار گرفته اند.

از آنجاییکه رمزهای به کار رفته برای گاوصندوق ها بسیار کوچک می باشند، می توان آنها را نه تنها بر روی گاوصندوق های اداری و بزرگ نصب نمود ، بلکه در گاوصندوق های خانگی نیز کاربرد زیادی دارد. در واقع ، گاوصندوق های رمزدار با سایر گاوصندوق ها تنها از نظر نوع و شیوه باز کردن درب متفاوت بوده و اندازه و ابعاد و شکل ظاهری آنها شبیه به هم است.

گاوصندوق رمزدار

گاوصندوق اثر انگشتی

 

گاوصندوق های اثر انگشتی یا بایومتریک در دسته گاوصندوق های الکترونیکی جای گرفته و همانطور که از اسمش پیداست توسط اثر انگشت شخص باز میشود. به تازگی به جز مراجع دولتی برای استفاده از گاو صندوق مانند بانکها اشخاص زیاد دیگری نیز برای نگه داری از اشیا و لوازم خود به سراغ یک گاوصندوق مطمئن میروند.

گاوصندوق اثر انگشتی ازجمله  قوی ترین زیرمجموعه های گاوصندوق دیجیتال می باشد که می توان گفت اساس کار آن بر پایه منحصر به فرد بودن اثرانگشت هر انسان بنا شده است. قفل هایی که در این نوع گاوصندوق به کار رفته اند، در گروه قفل های بیومتریک بوده و از نظر امنیت در بالاترین سطح قرار گرفته اند ، در دنیای امروز شاهد استقبال بسیار زیاد برای خرید گاوصندوق اثر انگشتی هستیم. 

گاوصندوق اثرانگشتی

sama بازدید : 224 سه شنبه 08 مهر 1399 نظرات (0)

آمبره چیست

آمبره در واقع یک کلمه فرانسوی است.دکلره کردن و بی رنگ کردن قسمت های پایینی مو را آمبره میگویند . تفاوت رنگی که در دو بخش بالایی و پایینی موها وجود دارد باعث میشود در حالت کلی دو نوع آمبره رایج باشد. به طوریکه اگر رنگ مو از ریشه تا حدودا خط فک تیره و مابقی روشن باشد، اصطلاحا آمبره معمولی و برعکس آن آمبره معکوس نامیده میشود.

اینکه کدام شیوه را برای رنگ کردن موها انتخاب کنید به عواملی مانند رنگ پوست فرد و میزان رشد موها بستگی دارد. به عنوان مثال، بهتر است افرادی که موهای آنها از سرعت رشد بالایی برخوردار می باشد، بهتر است آمبره معمولی مو را انتخاب کنند، چون با بالا آمدن ریشه مو دو رنگ شدن در موها کمتر حس میشود و به راحتی می توان رنگ آنها را تجدید کرد.

آمبره

 

هایلایت مو چیست

هایلایت همان مش مو است که قسمتهای از موهای شما را برجسته تر و متفاوت تر از قسمت  های دیگر مو نشان میدهد ،می توان گفت این کار به تخصص نیاز دارد و حتما باید یک آرایشگر حرفه ای این کار را انجام بدهد .این کار شاید به ظاهر کار ساده ای باشد اما در اصل یک کار تخصصی بوده و فقط یک متخصص می تواند هایلایت و مشی زیبا را به بهترین نحو انجام دهد چرا که موی هر کس جنس و رنگ متفاوت خود را دارد و هایلایت و مش روی هر جنس مو متفاوت خواهد بود.

انتخاب رنگ هایلایت برای موها، کار پیچیده و مشکلی است وقتی میخواهید موهای خود را هایلایت کنید آرایشگر باید به این نکته یعنی نوع و جنس مو ی شما و مهمتر از همه رنگ ریشه موی شما توجه داشته باشد. برای اینکه بتوانید هایلایتی زیبا داشته باشید بهتراست که در مورد استفاده به نوع دکلره و شماره اکسیدان توجه لازم و کافی را داشته باشید.

هایلایت نوعی سایه  و روشنی به موهای شما میدهد و انتخاب این سایه و روشنی کاملا بستگی به شما دارد. اگر میخواهید هایلایتتان طبیعی باشد و اگر جنس موهای شما خوب است فقط کافی است یک رنگ ملایم را برای این کار انتخاب کنید.با این حال انتخاب اینکه کمی روشنتر از موهای شما یا کمی تیره تر باشد بسته به سلیقه تان دارد.

هایلایت مو

کراتینه مو چیست

کراتین یکی از مواد محبوب صنعت مو و زیبایی است که به تازگی طرفداران بسیاری را به خود اختصاص داده است.

بسیاری از متخصصان حوزه ی آرایشگری استفاده از کراتین مو راپیشنهاد میکنند چرا که این عمل باعث تقویت رشد مو وهمچنین درخشندگی و زیبایی موها میشود.

در واقع کراتین به عنوان یک ماده ی تقویتی برای رشد موها بوده و پروتئین مهمی است که در پوست، مو و ناخن هایمان وجود دارد.این محصول در واقع بر روی انواع مو اثر گذار بوده و بیشتر به منظور صافی ،تقویت و سلامت مو ها انجام میگردد.

این نوع درمان مو یک درمان موقتی بوده و شما با کراتینه کردن موهایتان آنها را برای مدت به خصوصی درخشان ، زیبا و خوش حالت میکنید. می توان گفت استفاده از کراتین به صورت یک ترمیم کننده برای موهای آسیب دیده عمل میکند و این میتواند یکی از علل تمایز با سایر مواد برای داشتن مو هایی سالم وسلامت باشد.

 

کراتینه مو


sama بازدید : 340 سه شنبه 08 مهر 1399 نظرات (0)

رنگ موی دودی

رنگ موی دودی از رنگ های متفاوت و جذابی است که به تازگی طرفداران زیادی پیدا کرده است رنگ موی دودی با تمام طیف های رنگی متفاوت بوده و میتوان از ترکیب این رنگ و رنگ های دیگر طیف رنگی متفاوتی را به وجود آورد. رنگ دودی را می توانید به صورت های مختلفی از جمله هایلایت و یا آمبره روی موهای خود بگذارید و با هر کدام از اینها که موهای خود را رنگ کنید جذابیت و زیبایی خاصی خواهد داشت.

اگر رنگ پوستتان روشن است از رنگ مویی استفاده کنید که در آن سایه ای از رنگ دودی و خنثی وجود داشته باشد .رنگ دودی که طیف نقره ای آن بیشتر است برای دخترخانم های جوان مناسب تر است چراکه تقریبا فانتزی تر و براق  است و برای سنین جوانی مناسب تر است  ولی خانمهای مسن بهتر است رنگ دودی را انتخاب کنند که طیف دودی زیتونی یا دودی طلایی دارد.

رنگ موی دودی

رنگ موی عسلی

این رنگ مو ترکیبی از رنگ قهوه ای خیلی کمرنگ و بلوند با زمینه ی زرد رنگ است و بین افراد معروف محبوبیت بیشتری دارد. همچنین جزو رنگ هایی است که نه تکراری میشود و نه از مد میفتد چراکه برای رنگ پوست های مختلف مناسب است. رنگ موی عسلی برای پوست های روشن، پوست سبزه ، گندمی و زیتونی و حتی پوست های برنزه مناسب است و استایل زیبایی را به این افراد خواهد داد.این رنگ مو برای کسانی که رنگ چشم ها و پوستشان روشن است جلوه بیشتری دارد و بسیار شیک است.

این رنگ مو از جمله رنگ های بلوند شیک و فوق العاده زیباست که به خاطر وجود هارمونی رنگ مسی، در گروه آن دسته رنگ هایی که حس سردی را در چهره ی شما القا میکند نیست و باعث ایجاد حس نشاط و گرمی در چهره شما خواهد شد. رنگ موی عسلی باید با اکسیدان 6 % روی موهای دکلره شده قرار بگیرد تا جلوه داشته باشد و به نتیجه مورد نظرتان برسید. از آنجاییکه دکلره باعث زرد شدن موها میشود پس باید از واریاسیون بنفش نیز در ترکیب رنگ مو استفاده کنید.

رنگ موی عسلی

رنگ موی زیتونی

این رنگ مو از آن رنگ موهایی است که در هر سنی بین خانم ها طرفداران خاص خودش را دارد و برای هر استایلی که دارید مناسب است، جدای از آن هماهنگی خاصی  با هر نوع پوستی چه سرد و چه گرم دارد. اگر پوست براق و چربی دارید ما به شما توصیه میکنیم حتما یکبار هم که شده از رنگ موی زیتونی برای دو چندان کردن زیبایی خود استفاده کنید.

این رنگ ترکیب روشن و تیره داشته و مناسب با پوست های گرم و سرد است بنابراین برای انتخاب رنگ نوع تیره و روشن  متناسب با پوست خود دقت کافی را داشته باشید.در بیشتر موارداین رنگ مو نیازی به دکلره کردن ندارد و میتوان از ان به عنوان یکی ازکم خطرترین رنگ مو ها یاد کرد

اگر به خواست خودتان قصد دکلره و بعد گذاشتن رنگ زیتونی را داشتید باید بدانید که خروجی آن یک رنگ زیتونی خیلی روشن است، در صورتی که رنگ موی زیتونی به تنهایی تناژ تقریبا تیره ای دارد.

این رنگ مو بیشتر متناسب افرادی با سن های بالاتر میباشد چرا که با افزایش سن فولیکول های مو از بین رفته و موهای شما شروع به سفید شدن میکند.یکی از مزیت های موی سفید این است که دیگر به دکلره کردن موهایتان احتیاجی ندارید چرا که پایه مو های شما به اندازه کافی روشن است و میتواند به راحتی هر نوع رنگی را جذب کند.

رنگ موی دودی

sama بازدید : 30 دوشنبه 07 مهر 1399 نظرات (0)

به تازگی با رونق صنعت چرم و محصولات چرمی، استفاده از این گونه محصولات رواج یافته است، امروزه اکثر افراد در مورد اینکه محصولات چرمی بسیار زیبا و با دوام هستند اتفاق نظر دارند و استفاده از این محصولات زیاد شده است.با این حال قیمت محصولات چرمی بالاتر از جنس های دیگر باشد اما زیبایی، کاربرد و دوام این محصولات قابل مقایسه با سایر اجناس نیست.

از چرم خالص برای ساخت انواع کیف های مردانه و زنانه، کیف های دستی، کیف مدارک، کیف اداری، کیف پول، جا کارتی،کیف دوشی، کیف های مجلسی، اسپرت، کوله پشتی و … استفاده میشود.یکی از کاربرد های کیف های چرمی زیباتر کردن استایل افراد بوده و علاوه بر این ها این کیف ها بسیار جا دار، زیبا و مقاوم هستند.

محصولات چرمی از جمله محصولاتی هستندکه باید از تولید کنندگان و فروشگاه های معتبر آن را خریداری کرد چراکه امروزه تشخیص این که برای ساخت کیف و کفش ها از چرم خالص استفاده شده یا چرم مصنوعی تا حدی دشوار است.

کیف چرم مردانه

کیف چرم مردانه از جمله مواردی است که آقایان خوش سلیقه ایی که به ظاهر خود بسیار اهمیت میدهند آنرا خریداری میکنند.کیف های چرم مردانه با وجود سادگی ظاهری خود بسیار شیک و با دوام هستند. این مدل کیف ها برای محیط های رسمی مناسب تر هستند و معمولا فرادی همچون کارمندان، اساتید دانشگاه، مهندسین، وکلا، پزشکان، دانشجویان و … از خریداران و طرفداران این کیف ها به شمار میروند.

چراکه این افراد در طول روز وسایل زیادی را با خود حمل می کنند پس بهتر است از کیف هایی استفاده کنند که علاوه بر توانایی گنجاندن همه ی وسایل بتواند به خوبی از آن ها در برابر آسیب ها ی گوناگون محافظت کنند.

کیف های چرم به دلیل مقاومت و ظرفیت بالایی که دارند میتوانند به خوبی همه ی وسایل را در خود جای دهند و با وجود محفظه هایی که هرکدام از آن ها مخصوص یک وسیله می باشند وسایل همواره مرتب و قابل دسترس سرجای خود خواهند بود.

کیف چرم

کیف پول چرم

کیف پول چرمی از جمله وسایلی است که برای آن دسته از افراد که به ظاهر خود اهمیت می دهند بسیار ضروری می باشد . خیلی از افراد علاقه دارند که از کیف پول های چرمی و ست کامل آن که شامل کمربند و کفش چرمی می باشد در کنار هم استفاده کنند.

کیف پول چرم مخصوصا برای آقایان از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد . چراکه مردان می توانند مدارک مورد نیاز خود را حمل کنند و همیشه و همه جا به صورت مرتب آن ها را به همراه داشته باشند. کیف پول چرمی که برای حمل کردن مدارک استفاده می شود، دارای انواع مختلفی می باشد . هنگامی که می خواهید کیف پول چرم خریداری کنید ، به کاربرد و میزان فضای آن بسیار توجه کنید.

کیف پول چرم

sama بازدید : 202 یکشنبه 06 مهر 1399 نظرات (0)

خط تولید سرم

دراین خط تولید، ظروف حاوی سرم تولید می‌شود. سپس با دارو پرشده و در مرحله پایانی نیز سیل آن انجام می‌شود. تمام این فرآیند در محیط کاملا استریل و بدون هیچگونه دخالتی صورت می‌گیرد. استفاده از چنین سیستمی در خطوط تولید سرم و سایر داروها توسط سازمان FDA (سازمان غذا و داروی ایالات متحده) به شرکت‌های مختلف دارویی توصیه شده است. با این حال این تکنولوژی تنها در کشورهای پیشرفته دنیا وجود دارد. کارخانه‌های دارویی ایران نیز می‌توانند از این سیستم در خط تولید سرم BFS بهره‌ مند باشند.

پروسه BFS برای تولید داروهای گوناگونی کاربرد دارد. خط تولید سرم BFS نیازی به نیروهای ی انسانی ندارد. به همین دلیل است که می‌تواند با سرعت بیشتری سرم‌ها را تولید کند و حتی می تواند از ظرفیت‌های بالاتر برای تولید محصول پشتیبانی کند. خط تولید سرم مجهز به تکنولوژی BFS خطای کمتری نسبت به دستگاه‌های تولید سرم معمولی دارد.

با توجه به این موضوع که تمام فرآیند تولید سرم در دستگاه‌های مجهز به BFS انجام می‌شود، هزینه‌ها نیز کاهش پیدا می‌کند. با توجه به  داشتن شناخت مورد نیازاز کارخانه‌های داروسازی می توان تشخیص داد که به خط تولید سرم مجهز به تکنولوژی BFS نیاز دارند یا خیر.

خط تولید واکسن

همواره برای تولید یک واکسن شش مرحله باید طی شود. تولیدات انبوه و استفاده از خط تولید این نوع داروها جزو مراحل آخر این کار است. تا پیش از تولید باید آزمایش‌ها و تحقیقات روی نمونه‌های کافی برای سنجیدن عوارض و تأثیر آن روی بیماری مورد نظر صورت گیرد.

به همین دلیل، هر واکسن برای دریافت مجوز خود و رسیدن به بازار، زمان نسبتا زیادی را نیاز دارد.فرآیند تولید هر نوع واکسنی منحصر به فرد است. بنابراین ممکن است در دستگاه‌های مورد نیاز برای تولید آن‌ها تفاوت‌هایی نیز وجود داشته باشد.

خط تولید واکسن

خط تولید قطره چشمی

خط تولید قطره چشمی یکی از مهم‌ترین خط تولید ها در تمام کارخانه‌های داروسازی به شمار می‌رود. به طور کلی تولید دارو فرآیندی حساس است و باید با کمترین خطا انجام شود. اما قطره‌ چشمی نیز از جمله حساس‌ترین داروهاست.زیرا کوچک‌ترین اشتباه در تولید این دارو ممکن است آسیب‌های بسیاری به وجود آورد. چون چشم یکی از حساس‌ترین ارگان‌های بدن انسان است.

خط تولید قطره چشمی به صورت منحصر به فرد برای تولید این داروها به کار می‌رود و شامل دستگاه‌های مختلفی است. دستگاه‌های موجود در این خطوط عبارتند از؛

  • دستگاهی که بطری‌های قطره چشمی را می‌چیند
  • دستگاه شوینده
  • دستگاه پر کن قطره‌های چشمی
  • تونل حرارتی
  • دستگاه‌های لیبل زن

خطوط تولید قطره‌های چشمی دارای ظرفیت‌های متفاوتی هستند. به همین دلیل کارفرمایان می‌توانند با توجه به ظرفیت مورد نیاز خط تولید را راه اندازی کنند. همچنین برخی از قطعات مانند صفحات لمسی یا موتورهای ژاپنی می‌توانند تاثیر مثبتی روی عملکرد خطوط تولید قطره چشمی داشته باشند.

خط تولید قطره چشمی

sama بازدید : 41 یکشنبه 06 مهر 1399 نظرات (0)

در مرحله اول  نحوه ساخت مایع فوم بتن را بررسی میکنیم و در این مورد لورامید یکی از واسطه های شوینده است که در خصوص ضخامت کف مایع نقش ضخیم کننده و تثبیت کننده را ایفا می کند.

برای سنتز ماده از “ككونات فنی دی اتانول آمید اسید” در کنار كاتالیزور استفاده شد دراین صورت بهترین شرایط واکنش به دست می آید و اسید چرب دی اتانول آمید با استفاده از اسید چرب دی هانول آمید به دلیل وجود کاتالیزور سدیم متیوکسی تولید می شود و همچنین لورامید که نام تجاری آن اسید فسفریک اسید فتالیک دیو اتانول آمید است، نوعی ماده شوینده نانو است واز جمله خاصیت آن نرم کننده وامولسیون کننده است.

لورامید  یک سورفاکتانت غیر یونی با کف و مقاومت ویسکوزیته حتی در غلظت الکترولیت پایین است، یکی از ویژگی های منحصر به فرد آن، رنگ پایین آن ، بوی متیل استر و متانول نیست و در شیمی ، به هر ترکیب شیمیایی خنثی  بتائین اطلاق می شود که شامل دو گروه است :

یک گروه کاتیونی دارای بار مثبت و فاقد اتم هیدروژن و یک گروه کارکردی با بار منفی که ممکن است در مجاورت گروه کاتیونی نباشد.

مایع زرد شفاف عنصری از سورفاکتانتهای آمفیوتریک (خفیف ترین کلاس سورفاکتانت) است که حاوی حداقل 28٪ ماده فعال کوکامیدوپروپیل بتائین است واین یک سورفاکتانت آمفوتریک خفیف است که به عنوان یک سورفاکتانت ثانویه مورد استفاده قرار می گیرد مایع فوم بتن را  تقویت می کند و ویسکوزیته را در کف مایع تنظیم می کند و می تواند با سورفاکتانت های آنیونی، کاتیونی و غیر یونی مخلوط شود.

این ماده شیمیایی شتاب دهنده تسریع کننده، پف کردن ، حل کردن و کف کردن است که از این جهت در مواد شوینده، صنایع غذایی و سورفاکتانت های آنیونی در تولید شامپو مورد استفاده قرار می گیرد، این ماده در اکثر شوینده های تجاری مانند مواد پاک کننده مایع ظرفشویی و صنعتی (کف نمکی ، مواد شستشوی خودرو ، پاک کننده روغن) و در بیش از 90٪ مواد بهداشتی بدن و پاک کننده هایی مانند خمیر دندان، صابون، شامپو، خامه و لوسیون به عنوان کف استفاده می شود.

یکی از خواص شیمیایی که به این ماده اختصاص دارد این است  که ماده با pH کاملا خنثی می تواند به راحتی در فرمول های رنگ مورد استفاده قرار گیرد و هیچ گونه دخالتی در گرانروی و سایر خصوصیات فرمول رنگ ساخته شده ندارد.

مایع فوم بتن

افزودنی های فوم بتن

این افزودنی ها امروزه از مصالحی هستند که وجود آن ها در ساختمان از امری مهم و ضروری می باشد و در این خصوص بتن نیز یکی از مواد بسیار پرکاربرد در صنعت ساخت و ساز است که در اشکال مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد.

باید توجه داشته باشیم که بتن از مقاومت فشاری بالایی برخوردار است وعوامل مختلفی از قبیل دوام، مقاومت و اندازه سنگدانه ها آنرا تحت تاثیر قرار میدهند و همچنین نسبت آب به سیمان از جمله عوامل مهم و تاثیرگذار است.

در نتیجه هر دو سازه بتنی و فولادی تحت تاثیر نیروی مهمی به نام زلزله  قرارمیگیرند و این نیرو نیز تابعی از وزن موثر سازه است که می توان به این نتیجه رسید که هرچه سازه سنگین تر باشد، آسیب بیشتری به سازه وارد می کند زلزله بیشتر خواهد بود. پس برای حل این مشکلات و کم کردن خطرات ناشی از نیروهایی هم چون زلزله، یکسری روش ها وجود دارد که می توان از آن ها استفاده کرد تا بتن به کار رفته در قسمت های غیر سازه مانند سقف بتنی و کف را به بتن سبک تر از نوع بتن معمولی تبدیل کرد.

فوم بتن

مزایای فوم بتن

وزن ساختمان هایی که ازفوم بتن استفاده می کند در مقایسه با وزن ساختمان هایی که از بتن معمولی ساخته شده است معمولا حدود 35 درصد کاهش می یابد که با استفاده از تجربه و دقت بیشتر در طراحی و استفاده بهینه از فوم بتن می توان وزن آن را تا حدودا 50٪ نیز کاهش داد.

بنابراین با کاهش وزن ساختمان، نصف بار کاهش می یابد که از این طریق با کاهش بار ساختمان، کاهش ساختار سازه، ابعاد پایه و کاهش آرماتور مورد استفاده برای فنداسیون را نیز به همراه خواهیم داشت و در نتیجه از دیگر مزایا آن است که زمان اجرای پروژه نیز کوتاه تر خواهد شد.

وزن سبک بتن همواره امکان پمپاژ آنرا را به راحتی در طبقات بالاتر امکان پذیر می کند و در نتیجه موجب صرفه جویی در هزینه ها نیز می شود. درزمان استفاده از ساختمان و بهره برداری به دلیل عایق بندی حرارتی مناسب ازجانب بتن، پس انداز قابل توجهی در هزینه های مصرف انرژی (خنک کننده و گرمایش ساختمان) حاصل می شود و کاهش قابل توجهی در مصرف منابع ملی به همراه خواهیم داشت.

فوم بتن

sama بازدید : 34 سه شنبه 01 مهر 1399 نظرات (0)

انتقال تصویر روی کامپیوتر

تصاویر که دوربین ها دریافت و ثبت میکنند  تنها در محل ضبط این تصاویر قابل رویت می باشند. برای این که بتوانید تصاویر دوربین های مداربسته را روی تجهیزاتی غیر از دستگاه های ضبط ویدئویی مشاهده کنید،لازم است بتوانید این تصاویر را روی دستگاه مورد نظر انتقال دهید.

انتقال تصویر در تمامی سیستم ها از جمله کامپیوتر، لپ تاپ، گوشی های تلفن هوشمند و یا تبلت ها اصول ثابتی دارند. با این حال در برخی از موارد اندکی تفاوت وجود دارد. برای انتقال داده ها می توان با استفاده از سیم یا به صورت بی سیم (Wireless) بین دستگاه و دوربین ارتباط برقرار کرد. البته سیستم بی سیم می تواند شعاع محدودی تا حدود ۱۰۰ متر را پشتیبانی نماید. البته می توان از طریق برخی سیستم ها و آنتن های رادیویی حتی تا شعاع ده ها کیلومتر نیز دیتاها را انتقال داد.

نحوه انتقال تصویر دوربین مداربسته آنالوگ روی کامپیوتر

  • ایجاد دسترسی به منوی تنظیمات دستگاه با استفاده از مانیتور و PC
  • انتخاب کردن منوی تنظیمات Setting یا Configuration
  • انتخاب کردن منوی شبکه یا Network
  • انتخاب کد قسمت مربوط به آدرس آی پی دستگاه ضبط ویدئویی (DVR IP Address) و یادداشت آن
  • اتصال دستگاه ضبط ویدئویی DVR به کامپیوتر (از طریق سوئیچ و یا به صورت مستقیم)
  • نوشتن DVR IP Address در نوار ابزار مرورگر اینترنت و باز کردن پنجره ثبت نام کاربری (User Name) و کلمه عبور (Password)
  • وارد نمودن نام کاربری و کلمه عبور
  • هنگام نصب برنامه ActiveX قادر به مشاهده تصاویر دوربین های مداربسته خود روی مانیتور کامپیوترتان خواهید بود.

انتقال تصویر دوربین مداربسته روی موبایل

افراد صاحب خانه و مشاغل، دوربین مداربسته را نصب می کنند تا بتوانند از ساختمان خود در برابر خرابکاران و سارقان محافظت کنند. به لطف پیشرفت تکنولوژی، کاربران می توانند تصاویر ارسالی از دوربین مداربسته را به صورت آنلاین ، بر روی گوشی هوشمند خود تماشا کنند. این قابلیت برای کاربرانی که وقت آزاد زیادی ندارند و می خواهند به صورت منظم، کسب و کار و خانه خود را چک کنند، بسیار کاربردی است.

در این زمینه، اپلیکیشن های زیادی برای گوشی های هوشمند اندروید و ios موجود هستند. عموما این اپلیکیشن ها به صورت رایگان در دسترس قرار گرفته اند.انتقال تصویر دوربین مداربسته روی موبایل برای هر کدام از این اپلیکشن ها متفاوت است، ولی اساس کار همه آن ها یکسان است.

اپلیکیشن های مورد استفاده

iCamViewer 

۲) CCTV Viewer

۳) SuperLive Pro

۴) mCam View

۵) EverFocus EPRO NVR

sama بازدید : 29 سه شنبه 01 مهر 1399 نظرات (0)

می توان گفت سیستم امنیتی دوربین مداربسته برای هر کسب و کار و سازمانی لازم و ضروری است.

انواع مختلفی از دوربین های مداربسته در بازار وجود دارند. باید خریداران بر اساس مکان و کاربری، نوع مناسبی از دوربین مداربسته را انتخاب و خریداری کنند. دوربین های مداربسته ویژگی ها ی منحصر به فرد، انواع گوناگون و تنظیمات متفاوتی دارند. بنابراین انتخاب نوع درست و متناسب با کاربری موردنظر بسیار مهم و حائز اهمیت است. در ادامه می خواهیم انواع دوربین های مداربسته را بشناسیم. 

  1. دوربین های مداربسته دام
  2. دوربین های مداربسته بولت
  3. دوربین های مداربسته C-Mount
  4. دوربین های مداربسته روز وشب
  5. دوربین های مداربسته دید در شب یا فرو سرخ
  6. دوربین های مداربسته شبکه ای و IP
  7. دوربین های مداربسته بی سیم
  8. دوربین های مداربسته با کیفیت HD
  9. دوربین های مداربسته گردان یا PTZ
  10. دوربین های مداربسته چشم ماهی یا fish eye
  11. دوربین های مداربسته پین هول
  12. دوربین های مداربسته حرارتی یا ترمال
  13. دوربین های مداربسته ایندور و اوتدور
  14. دوربین های مداربسته لنز فیکس
  15. دوربین های مداربسته لنز وریفوکال
  16. دوربین های مداربسته AL یا هوش مصنوعی
دوربین مداربسته

دوربین لامپی

این دوربین یکی از رایج ترین انواع دوربین های مداربسته است که با فراهم کردن امکانی برای جمع آوری اطلاعات از محیط به صورت ۳۶۰ درجه نقشی مهم در کنترل تردد و نظارت را برعهده دارد. دوربین های لامپی کاملا عملکردی شبیه به لامپ های رشته ای دارند که بر روی سرپیچ لامپ نصب شده و به راحتی قابل تشخیص نخواهد بود.

عدم شناسایی و تشخیص آسان آنها باعث میشود تا این نوع دوربین گزینه بسیار مناسبی برای سازمان های حفاظتی و محیط های جاسوسی به شمار رود.

دوربین های لامپی بر اساس قابلیت های مختلفشان دارای تنوع بالایی هستند که از رایج ترین آنها می توان به دوربین های با کیفیت تصویر HD و FULL HD، دوربین های با مدل های دید در شب، دوربین با قابلیت سنسور حرکتی و دوربین های با کیفیت SD و VGA اشاره کرد. از این نوع دوربین ها را می توان در محیط های مختلف با اهدافی متفاوت استفاده کرد.

  • با توجه به شکل ظاهری مناسب این نوع دوربین ها و عدم نیاز به کابل کشی برای نصبشان، در شرایط مختلف می توان در کمترین زمان انتقال اطلاعات تصویری و صوتی را توسط آنها انجام داد. کافیست این دوربین را روی یکی از سرپیچ های لامپ در منزل یا محیط کاری و بیرونی قرار داد.
  • دوربین مداربسته

sama بازدید : 33 سه شنبه 01 مهر 1399 نظرات (0)

از رایج ترین انواع دوربین های مداربسته دوربین لامپی می باشد که با فراهم کردن امکانی برای  جمع آوری اطلاعات از محیط به صورت ۳۶۰ درجه نقشی مهم را در کنترل تردد و نظارت برعهده دارد. دوربین های لامپی کاملا عملکردی شبیه به لامپ های رشته ای دارند که روی سرپیچ لامپ نصب شده که به راحتی قابل تشخیص نیستند.

عدم شناسایی و تشخیص آسان آنها باعث میشود که این نوع دوربین گزینه بسیارمناسبی برای سازمان های حفاظتی و محیط های جاسوسی به شمار رود.

دوربین لامپی

این دوربین در دو گروه وای فای و سیم کارتی در بازار عرضه میشود که این تقسیم بندی بر اساس نحوه انتقال اطلاعات آنها صورت میگیرد. همان طور که از نام آنها مشخص است، در نوع وای فای اطلاعات توسط گیرنده ها جمع آوری شده و به دستگاه مرکزی که کامپیوتر یا گوشی تلفن همراه است ارسال می گردد. در نوع سیمکارتی این دوربین ها امکان قرار دادن سیم کارت بر روی دوربین وجود دارد و در نهایت اطلاعات به گوشی های تلفن همراه هوشمند انتقال پیدا میکنند. در تقسیم بندی های دیگرکه در بازار موجود میباشد می توان انواع دوربین لامپی را به دوربین های لامپی دید در شب، دوربین لامپی ICsee و دوربین مداربسته هیترون تقسیم بندی کرد.

 

یکی از انواع با کیفیت این دوربین ها ، دوربین لامپی ۳۶۰ درجه WIFI رم خور(icsee) فیش آی (دوربین چشم ماهی) دارای تصویر پانورامای فول اچ دی ۳۶۰ درجه با زاویه دید بسیار وسیع می‌باشد که دارای قابلیت ضبط صدای با کیفیت و امکان مکالمه دو طرفه‌ی اینترنتی است.

دوربین لامپی

این دوربین طرز استفاده و نصب راحتی داشته و همینطور قیمت آن جالب توجه است که با هزینه کم میتوان برای نظارت یک محل از آن استفاده کرد ،به این دلایل است که این دوربین مورد استقبال زیادی قرار گرفته است.

متاسفانه با افزایش استقبال از این محصول نمونه های بی کیفیت و با قیمت پایین تری وارد بازار ایران شد که این محصولات پاسخگوی نیاز مشتری نبودند و بعد از مدتی معیوب میشدند، همین قضیه باعث سردرگمی مشتریان این محصول شد و خیلی ها را از خرید این دوربین منصرف کرد،اما امروزه با همه ی این تفاسیر هنوز هم طیف گسترده ای از مخاطبان خود را دارد.

 

برای خرید این دوربین ها حتما از فروشگاه های معتبر و باسابقه دراین زمینه، این محصول را با خاطری آسوده خریداری کنید.

sama بازدید : 35 سه شنبه 01 مهر 1399 نظرات (0)

دوربین مداربسته بیسیم

با توجه به سختی های متعدد هنگام سیم کشی و راحتی نصب دوربین های مداربسته بی سیم و همینطور،عدم نیاز به سیم کشی ها و داکت کشی های زیاد و پرهزینه بسیاری از خریداران دوربین مدار بسته علاقه ی زیادی به خرید دوربین های مداربسته بیسیم دارند.

این دوربین ها انواع متنوعی داشته و در پک های متفاوتی به فروش میرسند.

دوربین مداربسته بیسیم

 

 

 

دوربین مداربسته ahd

با توجه به کاربرد گسترده دوربین های AHD این سوال برای بسیاری از افراد پیش می آید که AHD مخفف چیست و به چه معنا می باشد. در واقع نام این دوربین ها از Analog Hight Definition برگرفته شده است که به معنای سیستم های انتقال تصویر آنالوگ با رزولوشن بالا می باشد.

این دوربین یکی از بهترین دوربین های آنالوگ می باشد که برای انتقال دادن تصاویر از تکنولوژی سیستم های تلویزیونی دیجیتال DTV استفاده می کند.ابداع کننده دوربین مداربسته AHD سازنده بزرگ چیپست و پردازنده کشور کره، یعنی کمپانی NextChip است. این گروه از دوربین های مداربسته برعکس سایر دوربین های آنالوگ، به دلیل استفاده از سیستم کدگذاری AHD میتوانند تصاویر با حجم و رزولوشن بالا را ارسال کنند. کیفیت های متداول این دوربین ها  ۷۲۰p و ۱۰۸۰p می باشد که بسیار بیشتر از کیفیت دیگر دوربین های سنتی آنالوگ است.دوربین های مداربسته AHD بر اساس رزولوشن تصاویرشان و شکل ظاهری خود در گروه های مختلفی دسته بندی شده و هر یک دارای ویژگی های مختص خود می باشند.

دوربین چشم ملاهی

دوربین چشم ماهی یکی از دوربین های 360 درجه با تصاویر پاناروماست که می تواند تصاویری با کیفیت فول اچ دی 360 درجه و با زاویه دید وسیع ارائه کند.

یکی از انواع این دوربین ها ، مینی دوربین 360 درجه WIFI چشم ماهی، که رم خور فیش آی (دوربین مدار بسته چشم ماهی) بوده،  دارای تصویر پانورامای فول اچ دی 360 درجه با زاویه دیدی بسیار وسیع که دارای قابلیت ضبط صدا به صورت با کیفیت بوده و امکان مکالمه دو طرفه‌ اینترنتی را داراست.

 

دوربین چشم ماهی

sama بازدید : 22 چهارشنبه 26 شهریور 1399 نظرات (0)

این نوع کابل ها به خاطر انعطاف بالایی که دارند خاصیت شکل پذیری خوبی داشته و به راحتی نمی شکنند.معمولا این کابل ها برای فاصله های کوتاه کاربرد دارند. مقاومت آنها نسبت به مقاومت سیم و کابل های یک پارچه ی دیگرو یا استخوانی بسیار بیشتر است به همین دلیل هم میدان مغناطیسی ایجاد شده توسط آنها ها نسبت به کابل های استخوانی کمتر است.

با این وجود قیمت این کابل کمی بالاتر از سایر کابل ها مثل کابل های مفتولی است.این کابل ها به دو روش متفاوت تولید میشوند که هر روش قیمت مختص خود را دارد.

در روش اول، هادی کابل ها درست در مرکز کابل و در لایه های داخلی قرار میگیرد. باید بدانیم که تولید روکش برای این نوع کابل ها آسان تر است و قیمت مناسب تری نیز دارند. هسته کابل ها محکم بوده و در وسط کابل قرار میگیرد و توسط چندین لایه محافظت میشود. اما این روش تولید نیز اشکالات خود را دارد.

از جمله ایرادات آنها این است که با قرار گرفتن هسته کابل در مرکز، با گذشت زمان و تا شدن کابل، شعاع داخلی فشرده میشود و شعاع بیرونی آن بیرون کشیده میشود که باعث به وجود آمدن پیچ خوردگی در سیم های کابل و در نهایت منجر به پاره شدن کابل ها میشود.

در روش دوم بر خلاف روش اول، کابل ها با سیم های بافته شده ساخته میشوند که مزیت این روش افزایش مقاومت کابل افشان ها در حد قابل قبولی بوده و با این روش میتوان در هر نقطه از کابل خمش مناسبی را ایجاد کرد و نگران پاره شدن کابل نیز نباشیم.

کابل افشان

قیمت سیم ها و کابل ها

قیمت سیم و کابل ها با هم تفاوت هایی دارند که در این مورد به طور مختصر توضیحاتی را فرا میگیریم. تفاوت قیمت سیم ها عموما به سطح مقطع هادی و نوع عایق بستگی دارد. همچنین کیفیت تولید و کیفیت و نوع موادی که در آنها به کار رفته نیز بر قیمت سیم و کابل اثر گذار است.

 

از دیگر عوامل اثر گذار بر قیمت سیم و  کابل مقدار و نوع سفارش خریدار نیز هست. دقت کنید که قبل از خرید آنها بهتر است قیمت سیم و کابل را استعلام بگیرید و برای خرید سیم و کابل از افراد با تجربه نیز مشورت بگیرید.

امروزه کابل های آلومینیومی جایگزین مناسبی برای کابل های مسی در زمینه ی توزیع برق شده اند. خیلی از افراد به غلط تصورمیکنند که جایگزینی کابل آلومینیومی با کابل مسی باعث افت ولتاژ و جریان برق و بالا رفتن دمای کابل میشود اما اینگونه نیست.با این حال باید بدانیم کابل های آلومینیومی نسبت به کابل های مسی مقاومت بیشتری دارند.

سیم و کابل

sama بازدید : 28 چهارشنبه 26 شهریور 1399 نظرات (0)

خرید کابل برق

از سیم و کابل ها برای انتقال دادن جریان برق و ایجاد ارتباط بین وسایل الکترونیکی استفاده میشود.کابل های برق از مهم ترین لوازم و تجهیزات در صنعت های ساخت و ساز هستند بنابراین آشنایی با انواع سیم ها و کابل ها هنگام خرید کابل برق و سیم کشی ساختمان واجب و ضرروی است.

باید توجه کنید که انتقال برق در ساختمان کاملا مربوط به نقش سیم و کابل است پس باید اطلاعات لازم و کافی و اصول اولیه را در زمینه ی خرید کابل ها داشته باشید تا بتوانید از بروز حوادث ناگوار در سیستم انتقال برق جلوگیری کنید.

توجه کنید کابلی که سنگین باشد لزوما دلیل بر آن نیست که یک کابل با کیفیت نیست. بعضی از تولید کنندگان سود جو با کم کردن حجم هادی و افزایش عایق سعی دارند تا محصول بی کیفیت را به جای محصول استاندارد بفروشند. البته که قطر مناسب عایق میتواند از اتصال کابل ها جلوگیری کند اما توجه داشته باشید که هادی درون آنها باید دارای حجم مناسب باشد. سعی کنید تا حد امکان در هنگام خرید از یک متخصص در زمینه ی برق کشی کمک بگیرید.

کابل برق-http://www.kamancableco.com/


قیمت کابل برق

کابل های برق دارای انواع مختلفی هستند که هر کدام کاربرد متفاوت و مختص خود را دارند. به تبع این تنوع بر قیمت کابل های برق نیز تاثیر میگذارد. قیمت کابل برق توسط پارامترهای مختلفی تعیین میشود.

قیمت کابل برق نسبت به گذشته همواره افزایش داشته است و علت این افزایش قیمت، گران شدن فلزاتی مثل مس، آلومینیوم و آهن است که تاثیر مستقیمی بر قیمت ها دارد.چند نمونه از پارامتر هایی که بر قیمت کابل اثر میگذارند: ایرانی یا خارجی بودن کابل، نوع رسانا، کیفیت و قطر کابل ها.

کابل برق

خرید سیم برق

قیمت سیم و کابل نسبت به گذشته افزایش یافته و علت آن نیز گران بودن فلزاتی همچون مس، آهن و آلومینیوم بوده است.امروزه معمولا قیمت خرید سیم برق توسط بعضی از ارگان های صنعتی و بازاری تعیین میشود.

قیمت خرید سیم ها و کابل های برق به پارامترهای مختلفی از جمله: نوع رسانا، قطر سیم و کابل، ایرانی و خارجی بودن سیم و کابل و کیفیت آنها بستگی دارد. به طور مثال قیمت سیم برق آلومینیومی از سیم مسی ارزان تر است و برخی ترجیح میدهند از کابل های آلومینیومی که قیمت مناسب تری دارند استفاده کنند.

برای خرید سیم برق با کیفیت لازم است چند نکته را مد نظر داشته باشیم زیرا خرید سیم برق از مهم ترین مراحل ساختمان سازی است هنگام خرید سیم برق اگر مرغوب ترین و بهترین نوع را انتخاب نکنیم ممکن است بعد ها هزینه های گزافی را بابت تعویض سیم و کابل ها بپردازیم و مهمتر آنکه کابل و سیم های نامرغوب ممکن است موجب آتش سوزی و خسارات بیشتر گردند.

سیم برق

sama بازدید : 28 چهارشنبه 26 شهریور 1399 نظرات (0)

وظیفه ی اصلی سیم ها انتقال جریان الکتریکی به وسیله ی هادی است. سیم ها از دو قسمت مهم هادی وعایق تشکیل شده اند. هادی ها رسانایی بالایی داشته و جریان الکتریکی را از خود عبور میدهند و ازعایق نیز جهت جلوگیری از نشت برق به اطراف و محافظت از هادی ها استفاده میشود.

دیگر قسمت های سیم: هادی(که عموما از جنس مس و آلومینیوم و یا مس قلع اندود هستند) ، عایق، روکش جدا کننده، زره فلزی، حفاظ، پوششش میانی و روکش نهایی هستند.

سیم ها به چند دسته تقسیم میشوند:

سیم مفتولی یا سیم تک لا (به نام سیم خشک نیز معروف است). از این سیم به دلیل انعطاف پذیری مناسب و خاصیت فرم دهی بالا معمولا در تابلو های برق استفاده میشود. ولتاژ نامی این سیم ها 450/750 ولت است و برای جریان های مختلف با سطح مقطع های 1.5 تا 240 میلی متر مربع ساخته شده اند.

سیم های افشان از تعداد زیادی سیم مسی به هم تنیده شده تشکیل شده است و بسیار نرم و انعطاف پذیر بوده و برای سیم کشی ساختمان ها مناسب هستند. ولتاژ نامی آنها 300/500 ولت است.

سیم های نیمه افشان بین سیم های افشان و مفتولی قرار دارند.از آنجاییکه تعداد رشته های این نوع سیم از سیم های افشان کمتر است پس انعطاف پذیری آنها نیز کمتری است. ولتاژ نامی این سیم ها 450/750 ولت است و کاربردشان مشابه سیم های مفتولی است.

سیم و کابل

فروش سیم و کابل

تولید کنندگان سیم و کابل اطلاعات لازم را در زمینه ی خرید و فروش سیم و کابل در اختیار خریداران قرار میدهند. فروش سیم ها و کابل ها هم توسط  تولیدکنندگان ایرانی وهم تولیدکنندگان خارجی انجام میگیرد.

عوامل موثر در انتخاب سیم و کابل

شرایط محیطی (میزان فشار و کشش وارد بر کابل، میزان دما و رطوبت محیط، اثرات خوردگی نصب کابل)، بار اتصال کوتاه لازم یا مجاز، شرایط مکانیکی ،افت ولتاژ مجاز، بار مورد نظر و ظرفیت مجاز کابل، ولتاژ اسمی، مشخصات فنی تعیین شده

سیم و کابل

خرید سیم و کابل

مواد لازم برای تولید سیم و کابل ها، فلزات رسانا مانند آلومینیوم، آهن و مس هستند که تحت تاثیر عوامل متفاوت قیمت آن ها در حال تغییر است. بالا رفتن قیمت این فلزات روی قیمت سیم و کابل تاثیر گذاشته و قیمت آنها را افزایش می دهد.

قیمت كابل ها با پوشش های مناسب، با توجه به شرايط محيطی همچون: هواي آزاد، زير خاك، حرارت و … تعیین می شوند که این شرایط محیطی در خرید سیم و کابل ها موثر هستند.

ویژگی ها ی لازم برای خرید سیم و کابل:

  • از مس خالص تهیه شده باشد.
  • سطحی شفاف و براق داشته باشد.
  • اکسید نشده باشد (رشته‌های مس سیاه نباشند).
  • قابل انعطاف باشد.
  • سطح بیرونی سیم و کابل باید صاف و فرورفتگی و برجستگی نداشته باشد.
  • عایق سیم هنگام جداسازی از هادی به راحتی جدا شود.

سیم و کابل

sama بازدید : 27 یکشنبه 23 شهریور 1399 نظرات (0)

نرم افزار های حسابداری بر روی سیسنتم های شرکت ها  نصب میشوند و این توانایی را به شرکت ها و افراد میدهند تا تمامی اعداد و ارقام معاملات ، مقادیر ورودی به سیستم ها و حساب و کتاب و هزینه های آن شرکت را در خود جای میدهند و اطلاعات تمامی حساب ها را بایگانی میکنند. مقدار سود و زیان ها را محاسبه کرده و هزینه های شرکت را به طور هفتگی ، ماهیانه ، سالیانه حساب میکنند.

این نرم افزارها در دسته بندی های گوناگونی جای گرفته و انواع مختلفی دارند. نرم افزارهای حسابداری به دو دسته نقسیم میشوند: نرم افراز های آنلاین و نرم افزارهای آفلاین. دسته ی نرم افزارهای آنلاین به صورت وب سایت ویا اپلیکیشن های قابل نصب و اجرا بر روی تمامی گوشی های همراه هوشمند هستند.

این نرم افزارها در تمامی مرورگرها قابل اجرا شدن هستند و در هر زمان و هر مکان استفاده از آن ها ممکن است زیرا بر روی سرورهایی قرار گرفته اند که در هر زمانی که دسترسی به اینترنت فراهم باشد، این نرم افزارها قابلیت اجرا دارند و عملکرد خود را به درستی انجام میدهند.بر روی تمامی گوشی های هوشمند نیز در دو نسخه ی اندروید و ios اجرا میشوند.

نرم افزار حسابداری

نرم افزار حسابداری آنلاین

مدت کوتاهی است که نرم افزار ها ی حسابداری وارد بازار شدند اما با سرعت زیادی است که شرکت ها شیفته ی آنها شده اند. نرم افزارهای حسابداری به طور کلی باعث آسان تر شدن کارهای مرتبط با حسابداری، منظم تر شدن حساب کتاب ها وامور مالی میشود. همانطور که گقته شد این نرم افزارها به دو صورت در بازار وجود دارند : نرم افزارهای حسابداری آنلاین و نرم افزارهای حسابداری آفلاین.

نرم افزارهای حسابداری آنلاین بر روی تمامی سیستم عامل های اندروید و ios در گوشی های همراه کار میکنند و تمامی خدماتی که در مرورگرهایی هم چون تحت وب ارائه میکنند را در نسخه های تلفن همراه نیز ارائه میکنند.

نرم افزار حسابداری

نرم افزار CRM

نرم افزار CRM ابزاریست که برای مدیریت قسمت های مختلف در کسب و کارها استفاده می شود. این نرم افزاز میتواند اطلاعات مشتریان را یکپارچه سازد و میتواند تمامی بخش های موجود در یک کسب و کار را  به یکدیگر ارتباط  دهد و اطلاعات مربوط به هر قسمت را دراختیار کاربر قرار دهد.

این نرم افزار تمامی فرایندهایی که با مشتری درارتباط است را مدیریت میکند و تمامی مراحل ابتدایی کسب و کار که شامل بازاریابی برای فروش ،پروژه هایی که داخل شرکت انجام شده ، مراحل تولید محصولات ،فروش وحتی ارائه ی خدمات پشتیبانی بعد از فروش را نیز شامل میشود.علاوه بر همه ی اینها نرم افزار CRM میتواند تمامی اطلاعات تاریخچه ی کاری مشتری با شرکت یا کسب و کار را کاملا دقیق به کاربر بدهد.

نرم افزار CRM

sama بازدید : 33 شنبه 22 شهریور 1399 نظرات (0)

به بازوهایی که برای باز و بسته کردن درب ها به صورت اتوماتیک کاربرد دارند جک پارکینگی گفته میشود. جک پارکینگی قابلیت نصب بر روی انواع درب ها مانند درب های تک لنگه، درب های دو لنگه و درب های سنگین و بزرگ دارد.

با استفاده از جک پارکینگی روی انواع درب دیگر نیازی نیست برای هر بار ورود و خروج از پارکینگ ، از ماشین پیاده شوید یا کس دیگری این کار را برای شما انجام دهد، بلکه درب ها به صورت اتومات باز و بسته میشوند واین کار باعث میشود تا در وقت و هزینه ی شما صرفه جویی شود.

جک های پارکینگی به دو دسته تقسیم میشوند که هر کدام خصوصیت مختص خود را دارند.

جک الکترومکانیکی: این نوع ازجک های پارکینگی برای باز و بسته کردن درب هایی که چندان سنگین نیستند و عبور و مرور زیادی در آن مکان صورت نمی گیرد، مورد استفاده قرار میگیرند برای مثال درب های مجتمع های مسکونی.

جک پارکینگی هیدرولیکی: برعکس جک های الکترومکانیکی، می توان جک های هیدرولیکی را روی درب های سنگین و بزرگ نصب کرد. بازو های این نوع ازجک ها محدودیتی برای باز و بسته شدن ندارند و در مکان های شلوغ و پر تردد مفید و کاربردی واقع میشوند.

جک پارکینگی

جک پارکینگی یال

جک پارکینگی یال نوعی از جک های پارکینگی ساخت ایران می باشد که از لحاظ کیفیت و طراحی ساخت طبق استاندارد های جهانی پیش برده شده است و قابلیت رقابت با محصولات خارجی را دارد. با این تفاوت که قیمت جک پارکینگی یال نسبت به نمونه های خارجی بسیار مناسب تر و مقرون به صرفه تر میباشد. علاوه بر آن، این نوع جک پارکینگی ساخته ی دست هموطنان خودمان میباشد و داخل کشور خودمان طراحی و ساخته میشود.

جک های پارکینگی یال در دو نوع x1  و  x2 تولید می شوند و با آب و هوای کشور خودمان سازگاری دارند. این جک ها تفاوت هایی در کورس شفت با  هم دارند که در مطلب زیر بررسی خواهیم کرد.

X1: این نوع  از جک ها الکترومکانیکی است و می تواند دو لنگه درب با عرض ۴ متر را باز کند. شفت این جک ها ۴۵ سانتی متری است و قدرت موتور آن ۲۲۰ ولتاژ است.

X2: این جک ها با موتوری قدرتمند تولید میشوند. قدرت موتور این جک ۲۲۰ ولتاژ است. این نوع جک الکتروموتور بوده و از خصوصیاتی چون ضد آب، ضد زنگ و ضد گرد و غبار بودن برخوردار هستند. این جک ها مدت زمان ۱۷ ثانیه را برای باز و و بسته کردن درب صرف میکنند، از معایب این جک ها این است که در طول یک ساعت فقط ۱۰ بار میتوانند باز و بسته شوند و در باز و بسته شدن محدودیت دارند. به طور کلی از این جک ها معمولا در ساختمان های مسکونی که تردد کمی دارند

استفاده میشود. این جک ها برای درب های دو لنگه بسیار مناسب هستند و طول شفت آن ها ۳۰ سانتی متر می باشد.

جک پارکینگی یال

قیمت جک پارکینگی

در هنگام خرید، نباید فقط به قیمت جک پارکینگی توجه داشت، بلکه باید کیفیت را مد نظر قرار داد. با این که ممکن است فکر کنید قیمت این جک ها بالا است اما باید این نکته را در خاط داشته باشیم که این جک ها سالیان سال برای ما کار میکنند بنابراین قیمت این جک ها نسبت به کاری که انجام میدهند معقول به نظر می آید. هنگام خرید علاوه بر توجه به قیمت که فاکتور مهمی است، باید به:

زاویه ای که جک میتواند درب را باز و بسته کند،دو سرعته بودن آن ،قابلیت استفاده از باتری،امکان نصب قفل برقی روی آن ،جنس چرخ دنده های گیر بکس، ولتاژ برق مصرفی ،برد جک باید قابلیت هماهنگی با سیستم های RF Ideas را داشته باشد.

جک پارکینگی

sama بازدید : 25 شنبه 22 شهریور 1399 نظرات (0)

تگ ها ابزارهایی برای جلوگیری از به سرقت رفتن کالاهای ارزشمند هستند. از این ابزار در اکثر فروشگاه ها و مغازه ها برای جلوگیری از دزدی استفاده میشود. تگ ها بر روی اشیا، وسایل و لباس ها قرارگرفته و از آن ها حفاظت میکند.

تگ های مربوط به گیت فروشگاهی نیز دارای انواع سخت و نرم می باشد . تگ به لوازمی که قرار است از آنها محافظت شود متصل شده و برای هر کالا تگ مخصوص به خود استفاده می شود ، برای پوشاک از تگ هایی هم چون گلف ، صدفی، عدسی و برای کالاهایی هم چون کتاب ، پلاسکو و یا هایپر مارکت ها از لیبل های نرم ، و برای کیف و کفش و یا لوازمی که نمی توان آنها را سوراخ کرد از بند لنیارد به همراه تگ پنسیل و یا دیگر تگ های سخت  در کنار گیت فروشگاهی می توان استفاده کرد.

تگ لباس

انواع تگ

تگ های  لباس از دو بخش تشکیل شده اند: قالب آن ها از پلاستیک محکم و مقاوم ساخته شده است و درون این تگ ها فریت یا سیم پیچ قرار داده شده است.

 

این تگ ها روی لباس ها، اشیا کوچک، جواهرات یا هر چیز دیگری که احتیاج به محافظت دارد، نصب شده تا از به سرقت رفتن آن ها جلوگیری شود. با استفاده از تگ لباس با کیفیت  میتوان سطح امنیتی فروشگاه را بالا برد.

تگ لباس در دو نوع am  و rf در بازار موجود است که به صورت کلی عملکردی شبیه به هم اما تفاوت های کوچکی با هم دارند.

تگ am: این تگ درون خود سیم پیچ یا فریت داشته، و فرکانس آن 58 کیلوهرتز می باشد، جنس بدنه ی آنها از پلاستیک بسیار مقاوم است. این تگ از دقت، گیرایی و امنیت بالاتری نسبت به سایر تگ ها برخوردار بوده و مناسب برای نصب شدن روی انواع لباس ها، لوازم آرایشی و ... است. این تگ روی اجناس با ضخامت بالا نمی تواند قرار بگیرد.معمولا قیمت تگ های am نسبت به تگ های  rf بالا تر است.

تگ rf: بدنه ی این نوع از تگ ها از پلاستیک محکم و خازن تشکیل شده است. فرکانس آنها بین 1.95 مگاهرتز تا 10.2 مگاهرتز است. در صنعت هایی همچون پوشاک و البسه اکثرا از این تگ ها استفاده میشود. قیمت آنها نسبت به بقیه ی تگ ها مناسب تر بوده و متنوع تر از سایر تگ ها هستند. در رقابت بین تگ rf و am در صنعت لباس،تگ های لباس rf منتخب هستند.

تگ لباس

تگ صدفی

یکی از محبوب ترین و بهترین نوع تگ ها، می توان تگ صدفی را نام برد. این تگ که به نام های تگ شل یا دام تگ نیز شناخته میشود بسیار پر طرفدار بوده و از این تگ برای جلوگیری از به سرقت رفتن لباس های ارزشمند استفاده میشود، چراکه قطر این نوع از تگ ها و سوزن آن مناسب برای نصب شدن روی لباس ها است. تگ صدفی به خاطر شباهتی که به صدف دریا دارد با این نام در همه جا نامگذاری شده است.

 

تگ صدفی در بسته های ۵۰، ۱۰۰ و یا ۵۰۰ تایی در بازار موجود است. تگ های صدفی سبک و کاربردی بوده و برای فروشگاه های لوازم ورزشی، لوازم خانگی، لباس، کیف و کفش و … قابل استفاده هستند و معمولا روی کالا های ارزشمندی که قیمت بالایی دارند نصب میشوند تا بتوان از سرقت آن ها جلوگیری کرد. این نوع تگ ها به خاطر گیرایی بالا و کیفیت مورد قبولی که دارد، از جمله تگ های ایده آل و مناسب به شمار می آیند.

تگ صدفی

sama بازدید : 61 شنبه 15 شهریور 1399 نظرات (0)

برای حفظ سرمایه و ایجاد محیط امن برای مشتریان و کارکنان اماکن مختلف وجود سیستم های دزدگیر پوشاک بسیار حائز اهمیت است. سیستم دزدگیر پوشاک شامل دو بخش است: تگ لباس یا دزدگیر پوشاک با نصب روی هر کالایی ازجمله پوشاک، از به سرقت رفتن آن جلوگیری می کند.

گیت فروشگاهی که بخش دوم دزدگیر پوشاک است، در ورودی تعبیه میشود که با خروج بدون اجازه لباس آنتن های گیت با دادن آلارم فروشنده یا صاحب مغازه را از سرقت مطلع میکنند.

این دزدگیرها در دو باند فرکانسی am و rf تولید میشوند که شباهت ها و تفاوت هایی با هم دارند و تنها در صورتی کار میکنند که گیت فروشگاهی با آن ها هم فرکانس باشد.

بدنه ی تگ های دزدگیر پوشاک ازجنس پلاستیک تزریق شده ی قالبی و درون آن ها سیم پیچ ها و فریت ها قرار داده شده است. هرچقدر سطح مقطع دزدگیر پوشاک کوچکتر باشد دقت و گیرایی ان نیزکمتر میشود. اما به تازگی برای تگ های کوچک سیم های باریک برش داده میشوند تا دقت آن ها بالا برود.

دزدگیر پوشاک

برای جلوگیری از دزدی هایی که ممکن است در فروشگاه ها رخ دهد سیستم های امنیتی همچون تگ های دزدگیر لباس و گیت های فروشگاهی طراحی و تولید میشوند. این امنیت توسط سه بخش تامین میشود:

بخش اول تگ های دزدگیر لباس هستند و روی لباس ها نصب میشوند. تگ دزد گیر لباس خود نیز شامل بدنه ای از جنس پلاستیک تزریقی بسیار محکم و مقاوم و سیم پیچ ها و فریت هایی که درون این بدنه ها قرار میگیرند و سوزن هایی که به قفل ها متصل میشوند میباشد و باعث میشوند این تگ، به راحتی از روی اجناس جدا نشود و سر جای خود محکم باقی بمانند.

بخش دوم شامل سیم پیچ هایی است که هرچه قطر این دزدگیر لباس بیشتر باشد دقت و گیرایی تگ ها نیز بالا می رود.

 

بخش سوم آن گیت های فروشگاهی است که در بخش ورودی فروشگاه نصب میشوند و بدون وجود این گیت ها حفظ امنیت فروشگاه امکان پذیر نیست. زیرا این گیت ها هستند که با آلارم دادن صاحب مغازه را از سرقت پیش آمده با خبر میکنند.

دزدگیر لباس

sama بازدید : 33 شنبه 15 شهریور 1399 نظرات (0)

لیبل AM

لیبل AM  برای کاربری هایی از جمله  لوازم آرایشی ، داروخانه ها ،...به طورکلی برای محافظت از کالاهایی که فلز یا مشتقات فلز هستند بکار می رود . لیبل های  AM در فرکانس کاری 58 کیلوهرتز کار می کند ،این لیبل ها در دو مدل بارکددار و ساده در بازار موجود است و از جهت قیمت یکسان هستند .

لیبل AM دارای اندازه 4*1 سانتی متر بوده و تنها ضعف این لیبل نسبت به لیبل RFچسبندگی کمتر آن  می باشد . فاصله پوشش دهی گیت فروشگاهی هنگامی که از لیبل AM استفاده می کنید نباید بیشتر از 140 سانتی متر باشد.

برای جلوگیری از به سرقت رفتن اجناس داخل فروشگاه ها از لیبل AM ضد سرقت استفاده میشود. به طور معمول از این لیبل ها در فروشگاه هایی هم چون لوازم آرایشی و بهداشتی و مواد غذایی استفاده میشود، زیرا برای این دسته از کالاها نمی توان از تگ های ضد سرقت استفاده کرد. لیبل AM نوعی برچسب ضد سرقت است که زمانی که روی اجناس و کالا ها چسبانده میشود در صورت خروج آن ها(سرقت)، دستگاه گیت فروشگاهی به این موضوع حساسیت نشان میدهد و شروع به آلارم زدن میکند و صاحب مغازه را متوجه سرقت میکنند. هرکدام از گیت های فروشگاهی نسبت به یک نوع لیبل حساس هستند . لیبل AM برای جلوگیری از سرقت کالاهای کوچک و گران قیمت مورد استفاده قرار میگیرد.

 

لیبل am

لیبل RF

برای کالا هایی همچون پوشاک ، کیف ها و کفش ها، عینک ها و موارد مشابه از تگ های سخت برای جلوگیری از سرقت استفاده می شود  اما برای کالا هایی که نمی توان از تگ سخت استفاده کرد مانند کتاب ، اجناس سوپر هایپر،… از لیبل ها استفاده می شود .

لیبل RF درانواع اندازه های 4*3 ، 3*3 و 6*3 در بازار عرضه میشود.لیبل RF بسیار نازک بوده و پس از چسبیده شدن بر روی کالا دیگر نمی توان آنرا جدا کرد ، در نتیجه این نوع از لیبل ها برخلاف تگ ها به همراه کالاهایی که فروش می روند خارج می شود بنابراین باید قبل از خارج شدن لیبل را غیر فعال کرد. برای غیرفعالسازی با استفاده از خنثی کننده لیبلRF آنرا غیر فعال می نماید و سپس خارج می کنند.

از جمله معایب لیبل RF ضعف این تکنولوژی در مقابل اجناس فلزی می باشد .لیبل RF بدلیل قیمت مناسب آن رایج ترین نوع لیبل امنیتی مصرفی در اماکنی هم چون هایپرها می باشد. این لیبل ها در دو مدل بارکد دار و ساده تولید می شوند که مدل بارکد دار آن از برخی جهات امنیت بیشتری نسبت به مدل ساده آن را دارد .

لیبل RF

لیبل RF


sama بازدید : 36 شنبه 15 شهریور 1399 نظرات (0)

گیت های فروشگاهی آنتن هایی هستند که برد الکترونیکی داخل آن ها قرار داده شده است و مانند یک ناظر وظیفه شناس در قسمت ورودی فروشگاه ها نصب میشود و هنگامی که که کسی قصد داشته باشد کالا ها را به سرقت ببرد با آژیر کشیدن و اخطار دادن فروشنده یا صاحب مغازه را مطلع میکند.

البته گیت فروشگاهی به تنهایی این کار را انجام نمیدهد بلکه به کمک تگ ها یا لیبل های کاغذی این کار را انجام می دهد.

تگ ها و لیبل ها روی کالا نصب شده و در صورتی که کسی قصد داشته باشد آن ها را بدون اجازه از فروشگاه خارج کند به گیت فروشگاهی پیغام میفرستند و گیت ها با دریافت پیام به صدا در می آیند.
تگ های ضد سرقت و لیبل ها کاربردهایشان یکسان است اما از لحاظ ظاهری و ابعاد با هم متفاوت هستند. تگ های ضد سرقت از جنس پلاستیک بوده و بسیار مقاوم هستند و به وسیله ی سوزنی که درون آن هاست روی کالاها قفل میشوند وتنها به کمک دستگاه جدا کننده ی تگ باز میشوند.

گیت فروشگاهی

گیت فروشگاهی RF

گیت های فروشگاهی RF  در محدوده فرکانسی ۳٫۷ مگا هرتز تا ۱۰٫۲ مگا هرتز در بازار موجود هستند.

اکثر گیت های موجود در بازار را گیت های ۸٫۲ مگا هرتز تشکیل داده اند.

علت این امر سرعت بالای تشخیص و نویز پذیری پایین دزد گیرهای فروشگاهی در فرکانس ۸٫۳ مگا هرتز می باشد.

این مدل از گیت های فروشگاهی RF در فرکانس ۸٫۲ مگا هرتز کارایی بهتری دارند اما با فرکانس های دیگری نیز در بازار عرضه میشوند.

این سیستم ها با توجه به قیمت پایین ترشان نسبت به سایر دستگاه ها کاربرد بیشتری دارند.از این نوع سیستم ها با توجه به کیفیت سیستم الکترونیکی آنتن و تکنولوژی برد آن در سوپر مارکت ها و لوازم آرایشی،ورزشی ولوکس فروشی ها هم کاربرد دارند.

گیت فروشگاهی rf

گیت فروشگاهی AM

 این گیت ها با فرکانس های ۵۸ کیلوهرتز کار میکنند و نسبت به سایر گیت ها عملکرد مناسب تری برای اجناس فلزی دارند و دقت آنها بالا تر است و محدوده ی بیشتری را تحت پوشش قرار میدهند، با این تفاوت که قیمت این گیت ها نسبت به نمونه های دیگر بالا تر است.

گیت فروشگاهی am

sama بازدید : 33 سه شنبه 11 شهریور 1399 نظرات (0)

میز ناهارخوری

با در نظر گرفتن این که مردم وقت زیادی را صرف زیبا سازی دکوراسیون خانه خود می کنند در این میان میز ناهار خوری نیز از جمله وسایلی می باشد که باید در خرید آن دقت لازم را داشته باشید تا بتوانید میز ناهار خوری مناسب را خریداری نمایید.

به این نکته مهم باید توجه کنید، میز های ناهار خوری به دلیل این که انواع مختلفی دارند ،نحوه خرید آن ها باید به گونه ای باشد که در کنار این موضوع که میز خریداری شده از زیبایی و تنوع رنگ خوبی برخوردار باشد، باید جنس میز نهار خوری را نیز مورد توجه قرار دهید.

میز ناهار خوری نیز از جمله مبلمان های داخل خانه می باشد و باید نظر گرفت که نقش زیادی در دکوراسیون داخلی را بر عهده دارد پس باید در انتخاب آن دقت کرد. در مرحله اول فضا و محیط  را باید در نظر گرفت تا میزی که برای خانه میخرید ابعاد لازم را داشته باشد تا بعد از خرید میز ناهار خوری با مشکلی مواجه نشوید.

محیطی که برای میز نهار خوری در نظر می گیرید ،ابتدا باید طول و عرض موجود در آشپزخانه خود را متراژ کنید تا بتوانید اندازه موجود خود برای میز ناهار خوری را در نظر داشته باشید.

میز ناهارخوری

سرویس خواب ترکیه ای

معمولا اتاق خواب های ایرانی ابعاد و اندازه کوچکتری دارند پس در امر چیدمان این اتاق خواب باید خلاقیت به خرج داد تا اتاقی کاربردی و زیبا را برای خود داشته باشیم.با این حال هر روز مدل های جدیدی از سرویس خواب تولید می شود.

معمولا در بین سرویس خواب ها، سرویس خواب ترکیه نیز طرفداران زیادی دارد، زیرا در وهله ی اول به خاطر این است که با انواع مدل های مدرن در دسترس قرار دارد و روز به روز زیبایی دکوراسیون اتاق خواب را تا حد زیادی افزایش میدهد و چیدمان اتاق خواب باید به گونه ای باشد که در کنار زیبایی ظاهری، دارای محیطی دلنشین و آرامش بخش باشد.

در انتخاب نوع سرویس خواب معمولا بعضی از افراد هستند که تنها قیمت ملاک اصلی آن ها می باشد ولی قسمتی دیگر از افراد نیز کیفیت و جنس سرویس خواب برایشان اهمیت زیادی دارد.

سرویس خواب ترکیه ای

سرویس خواب عروس

در بین سرویس خواب های موجود در سطح بازار، انتخاب سرویس خواب عروس از اهمیت زیادی برخوردار است. باید در جنس خریداری شده دقت لازم را به کارگیرید تا سرویس خواب عروس از طول عمر مناسب نیز برخوردار باشد.از نکات دیگری که در انتخاب سرویس خواب عروس مد نظر است علاوه بر زیبایی طول عمر و کیفیت خوب آن است.

معمولا تخت خواب را به گونه ای در نظر می گیرند که با هر بار استراحت بر روی آن احساس خستگی نداشته باشید، هر یک از تخت خواب ها دارای ویژگی های خاصی هستند.

طراحان این نوع از وسایل اتاق نشیمن را در معرض دید مصرف کننده قرار می دهند تا با در نظر گرفتن نوع مختلف از سرویس تخت خواب را برای خود خریداری کنند و عمدتا تخت خواب  خوب به شکلی است که ارتفاعی ۴۰ سانت از کف زمین را داشته باشد.زیرا در این صورت به راحتی می توان از آن استفاده کرد و در کنار آن در نظافت بخش پایینی تخت خواب دچار مشکلی نشوید.

سرویس خواب عروس

 

sama بازدید : 35 دوشنبه 10 شهریور 1399 نظرات (0)

خرید صندلی

با وجود تمام اطلاعاتی که در حال حاضر در رابطه با مزایای استفاده از صندلی های ارگونومیک موجود است ، بسیاری از مردم هنوز از انجام اقدامات مؤثر در این زمینه دوری می کنند و در بیشتر موارد به دلیل قیمت صندلی های ارگونومیک است.

در خرید صندلی باید توجه کنید که انواع صندلی های ارگونومی به دلیل راحتی بیشتر در هنگام نشستن نسبت به صندلی های استاندارد از قیمت بیشتری برخوردار می باشند.

استفاده از مدل های مدرن صندلی درطراحی داخلی به موضوعی اجتناب ناپذیر تبدیل شده است. از آنجا که صندلی های مدرن در اواسط قرن بیستم توسط ذهن خلاق طراحان ایجاد شده اند و در آن زمان یک طراحی کاملا انقلابی در نظر گرفته می شدند، چند دهه بعد طراحان دیگر این صندلی ها را دوباره طراحی کردند.

صندلی

صندلی اداری

انواع مختلفی از صندلی اداری عبارتند از صندلی اداری نیلپر، صندلی اداری بتیس، صندلی اداری آرتمن، صندلی اداری داتیس و صندلی اداری لیو.این موارد نمونه هایی از انواع مختلف صندلی اداری می باشد که در سطح بازار موجود می باشد و به راحتی می توانید در محل اداری از این صندلی پر کاربرد استفاده داشته باشید و در بین همه طراحی های مربوط به صندلی اداری، صندلی چرخشی جک دار از جمله بهترین صندلی های اداری می باشد.

ارگونومیک بودن صندلی از نکات مهم در صندلی ها ی اداریست،چراکه اگر صندلی اداری حالتی غیر ارگونومیک به همراه داشته باشد در این صورت آسیب های جبران ناپذیری به ستون فقرات و ماهیچه های ناحیه کمر و پهلوی کسانی که از این نوع صندلی استفاده می کنند وارد می کند پس در نتیجه می توان گفت که در انتخاب صندلی به استاندارد بودن آن باید دقت زیادی داشت که از نوع ارگونومیک باشد تا بعد از استفاده طولانی مدت از این صندلی دچار مشکل نشوید.

صندلی اداری

صندلی اپن

در تهیه لوازم خانگی یکی از دغدغه های مهمی که کاربران دارند جنس وسایل خریداری شده می باشد. در خرید صندلی اپن نیز می توانید با پولی که برای تهیه آن در نظر گرفته اید انواع مختلفی از صندلی مانند: چوب و فلز با بهترین کیفیت ممکن را خریداری نمایید.

بنابراین در بین دو نوع صندلی چوبی و فلزی، صندلی چوبی بنا به دلایلی ازجمله: هماهنگی بیشتر با سیر لوازم آشپزخانه و مرغوبیت بیشتر از طرفداران بیشتری برخوردار است.همچنین در کنار صندلی چوبی،صندلی پلاستیکی نیز به خاطر ارزان قیمت بودن و تنوع رنگ کاربران زیادی را به همراه دارد.

صندلی اپن

 

 

 

sama بازدید : 28 دوشنبه 10 شهریور 1399 نظرات (0)

تشک

اگر کمبود خواب با ماندگاری طولانی مدت همراه باشد، علاوه براینکه مشکلاتی مانند بی حالی، سردرد و…را ایجاد میکند، فرد صلاحیت انجام کارها را نخواهد داشت و هوشیاری خود را تا حد زیادی از دست می دهد به همین دلیل است که نوع تشک انتخابی بسیار مهم است مناسب باشد وبه کیفیت خواب ما بهبود بخشد و همچنین استراحت و آرامش را افزایش دهد.به همین دلیل راحتی تشک یکی از مهمترین عواملی است که در خرید تشک باید به آن توجه داشت.

برای راحتی بیشتر در هنگام خواب باید از تشکی که مناسب است استفاده کنید، تشک باید کیفیت کافی برای استراحت را به همراه داشته باشد. در صورت لزوم می توانید از تشک طبی برای جلوگیری از دردهای کمر و بدن و درد ناشی از خستگی بدن استفاده کنید.از این رو برای خرید تشک مناسب باید تشک مورد تست انجام گیرد تا برای جلوگیری از درد گردن بهترین کیفیت را دارا باشد.

تشک

تشک طبی

تشک طبی از جمله تشک هایی است که متشکل از چند لایه اسفنج سفت است و عمدتا در ساخت آن چیز دیگری به غیر از اسفنج  استفاده نشده است، سفتی که تشک طبی از آن برخوردار است برای تسکین درد بیماری های عضلانی می باشد و در این میان سالمندان نیز برای تسکین درد های عضلانی خود بیشتراز این تشک ها استفاده می کنند.

 

بسیاری از افراد تصور میکنند که تشک طبی  معمولا در بیشتر موارد مخصوص افرادی است که از درد های ستون فقرات رنج می کشند، در حالی که اینطور نیست و برای پیشگیری از درد های ناحیه ستون فقرات است .برای کسانی که به سلامتی خود بیشتر توجه می کنند بهترین گزینه در انتخاب تشک،تشک طبی می باشد.

تشک طبی

خرید تشک

تشک ها در ابعاد مختلف تولید می شود که متناسب با سنین و وزن های مختلف در دسترس هستند. تشک ها در گروه های سنی مختلف دارای ساختارهای مختلفی هستند و درصد الیاف و مواد استفاده شده در آنها با توجه به نیاز کاربران آن متفاوت است. بنابراین یکی از رایج ترین اشتباهات هنگام خرید تشک، عدم توجه به وزن و طول عمر آن است.

هنگام انتخاب تشک باید این مطلب را مد نظر قراردهیم که هر تشک مناسب برای یک شخص یکسان نیست و در هنگام انتخاب یک تشک مناسب، باید به نکاتی از قبیل هماهنگی تشک با آناتومی بدن را هم مدنظر قرار داد زیرا کیفیت خواب شما تحت تاثیر این انتخاب قرار خواهد گرفت. شما باید هنگام استراحت و خوابیدن تشکی انتخاب کنید که باعث انقباض نشود.


خرید تشک

sama بازدید : 33 دوشنبه 10 شهریور 1399 نظرات (0)

نکاتی دررابطه با انتخاب مبل راحتی

مبل راحتی یکی از بهترین انتخاب ها در بین مبل های دیگر می باشد چرا که  با انتخاب این مبل دکوراسیون خانه خود را در سبکی جدید قرار می دهید و این مبل ها به صورت کاناپه های ۳ نفره و یک مبل یک نفره هستند .می توانید با قرار دادن وسایل تزیینی در کنار مبل خود فضایی زیبا به خانه  بدهید.

مبل سلطنتی نوعی دیگر از مبل های موجود در سطح بازار است که استفاده از این مبل ها بیشتر در مراسمات رسمی تر می باشد.اگر می خواهید مبل استیل خریداری کنید باید بدانید که مبل استیل را در فضاهای بزرگ استفاده می کنند و در یک خانه مبل استیل بهترین کارایی را در پذیرایی از خود نشان می دهد، در این مبل ها از نقش های گوناگونی که استفاده می کنند شکلی خاص در دکوراسیون خانه ایفا می کند.

مبل راحتی

مبل راحتی جدید

در خرید مبلمان تنوع زیادی برای خرید وجود دارد که بسته به سلیقه ی افراد به راحتی می توانند  انواع مختلفی از مبلمان را در بازار تهیه کنند. مبل ها اکثرا به دو دسته کلاسیک و راحتی تقسیم می شوند.

مبل های راحتی از پر طرفدار ترین نوع مبل ها هستند چراکه تنوع زیادی در اندازه، طرح و رنگ آنها وجود دارد و همچنین به هنگام نشستن بر روی این نوع مبل ها احساس راحتی دارید که در مبل های دیگر کمتراین مورد حس میشود.زیرا هر مبلی مزیت های مختص به خود را دارد.

همچنین طراحی مبل راحتی جدید به شکلی می باشد که اکثرا ازبهترین مواد موجود و همچنین جدید ترین طرح ها استفاده شده اند که زیبایی و شکل ظاهری مناسب را برای خانه ایجاد میکنند.

مبل راحتی جدید

 

نکاتی دررابطه با انتخاب مبل ال

مبل ال به خاطر طراحی خاص و شیک طرافداران زیادی را به خود اختصاص داده است،به گونه ای که بیشترین خرید در خصوص مبل را به خود اختصاص داده است.یکی از تفاوت هایی که مبل ال را از دیگر مبل ها متمایز می کند این است که این مبل همانند دو خطی است که به هم عمود شده اند و از دو جایگاه نشیمن تشکیل شده است.

 

نکته دیگری که باید بدانیم این است که مثلا یکی از دو ضلع مختلف مبل ال را نباید از هم جدا کرد چراکه چیزی که باقی می ماند دیگر مبل ال نیست . این نوع مبلمان در فضا های کوچک کاربرد بیشتری دارند و فضای کمتری از محیط خانه را اشغال می کنند .

همچنین در خرید مبل ال باید فضای داخلی خود را مد نظر ذاشته باشید چراکه  درقرار گرفتن مبل ال در محوطه خانه باید اضلاع و گوشه های اتاقابعاد مشخصی داشته باشند تا به راحتی جای بگیرند.

مبل ال


sama بازدید : 39 دوشنبه 10 شهریور 1399 نظرات (0)

سرویس خواب ها از جمله وسایلی هستند که نیاز به آن ها در هر منزلی امری ضروری می باشد زیرا هر منزلی نیاز به محل خواب دارد و سرویس خواب در بین همه ما از موارد مهم است و این سرویس خواب ها در کنار این که استراحت را برای ما به وجود می آورند, شکل و زیبایی خاصی به دکوراسیون اتاق خواب می دهند.

 این سرویس خواب ها به صورت گرد، مستطیل، فانتزی و کلی از مدل های دیگر دسته بندی می شود و نسبت به سطح سلیقه افراد در هنگام خرید مشخص می شود بنابراین سرویس خواب ها همچنین از ارتفاع مختلفی برخوردار هستند از جمله بلندی و کوتاهی سرویس خواب ها در دسترس می باشند.

انتخاب ارتفاع برای هر فردی که نسبت به خرید سرویس خواب اقدام می کند می تواند مجزا باشند زیرا افرادی هستند که از قد کوتاه تری برخوردارند و این افراد از سرویس خواب با ارتفاع بزرگ استفاده نمی کنند ولی کسانی که از قد بلندی برخوردارند می تولنند از سرویس خواب با ارتفاع بزرگتر استفاده می کنند.

سرویس خواب

نکاتی درباره سرویس خواب مدرن

از لوازم مهمی که در اتاق خواب وجود دارد سرویس خواب می باشد که از اهمیت زیادی برخوردار است واگر انتخابی درست در حین خرید سرویس خواب نداشته باشیم مشکلات زیادی را به وجود می آورد که در مرحله اول سلامت خود شخص را به خطر انداخته و آسیب جدی به ستون فقرات وارد می کند.

پس انتخاب سرویس خواب مناسب امری مهم می باشد که قبل از خرید باید دانش کافی را داشته باشید تا بتوانید سرویس خوابی مناسب برای اتاق خواب خود خریداری کنید.

معمولا سرویس های خواب از انواع مختلفی در سطح بازار وجود وجود دارند و این موضوع بحث انتخاب سرویس خواب را کمی مشکل می کند ولی باید سرویس خوابی که می خواهید بخرید از جنس و کیفیت بهتری باشد و بعد به خرید تمایل داشته باشید، سرویس خواب های موجود اکثرا به شکل گرد، مستطیل، فانتزی، عروسکی و … می باشند و شما می توانید سرویس خواب مد نظر خود را بر اساس اندازه اتاق خود و ارتفاعی که برای سرویس خواب در نظر گرفته اید انتخاب کنید.

سرویس خواب مدرن

همه چیز در مورد سرویس خواب جدید

اتاق خواب، مکان مهمی است که می خواهید در آن بخوابید و استراحت کنید. شرط لازم برای هر اتاق خواب سرویس استاندارد در تخت خواب است، ست های اتاق خواب گروهی از وسایلی که در اتاق خواب در کنار یکدیگر قرار می گیرند و در حالی که از سرویس خواب  جدید شما باید راحتی و آرامش را به دنبال داشته باشد و به دلیل تنوع چهره و رنگ آنها زیبایی دکوراسیون منزل شما را چند برابر می کند.

 

مهم ترین موضوع در سرویس خواب جدید، تخت خواب می باشد، اما معمولا یک تخت استاندارد علاوه بر تخت دارای اجزای مختلفی از جمله کمد، آینه، پف و میز آرایش هستند.

سرویس خواب جدید

 

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟