loading...

cafeseo

لیبل AM لیبل AM  برای کاربری هایی از جمله  لوازم آرایشی ، داروخانه ها ،...به طورکلی برای محافظت از کالاهایی که فلز یا مشتقات فلز هستند بکار می رود . لیبل های&n

sama بازدید : 32 شنبه 15 شهریور 1399 نظرات (0)

لیبل AM

لیبل AM  برای کاربری هایی از جمله  لوازم آرایشی ، داروخانه ها ،...به طورکلی برای محافظت از کالاهایی که فلز یا مشتقات فلز هستند بکار می رود . لیبل های  AM در فرکانس کاری 58 کیلوهرتز کار می کند ،این لیبل ها در دو مدل بارکددار و ساده در بازار موجود است و از جهت قیمت یکسان هستند .

لیبل AM دارای اندازه 4*1 سانتی متر بوده و تنها ضعف این لیبل نسبت به لیبل RFچسبندگی کمتر آن  می باشد . فاصله پوشش دهی گیت فروشگاهی هنگامی که از لیبل AM استفاده می کنید نباید بیشتر از 140 سانتی متر باشد.

برای جلوگیری از به سرقت رفتن اجناس داخل فروشگاه ها از لیبل AM ضد سرقت استفاده میشود. به طور معمول از این لیبل ها در فروشگاه هایی هم چون لوازم آرایشی و بهداشتی و مواد غذایی استفاده میشود، زیرا برای این دسته از کالاها نمی توان از تگ های ضد سرقت استفاده کرد. لیبل AM نوعی برچسب ضد سرقت است که زمانی که روی اجناس و کالا ها چسبانده میشود در صورت خروج آن ها(سرقت)، دستگاه گیت فروشگاهی به این موضوع حساسیت نشان میدهد و شروع به آلارم زدن میکند و صاحب مغازه را متوجه سرقت میکنند. هرکدام از گیت های فروشگاهی نسبت به یک نوع لیبل حساس هستند . لیبل AM برای جلوگیری از سرقت کالاهای کوچک و گران قیمت مورد استفاده قرار میگیرد.

 

لیبل am

لیبل RF

برای کالا هایی همچون پوشاک ، کیف ها و کفش ها، عینک ها و موارد مشابه از تگ های سخت برای جلوگیری از سرقت استفاده می شود  اما برای کالا هایی که نمی توان از تگ سخت استفاده کرد مانند کتاب ، اجناس سوپر هایپر،… از لیبل ها استفاده می شود .

لیبل RF درانواع اندازه های 4*3 ، 3*3 و 6*3 در بازار عرضه میشود.لیبل RF بسیار نازک بوده و پس از چسبیده شدن بر روی کالا دیگر نمی توان آنرا جدا کرد ، در نتیجه این نوع از لیبل ها برخلاف تگ ها به همراه کالاهایی که فروش می روند خارج می شود بنابراین باید قبل از خارج شدن لیبل را غیر فعال کرد. برای غیرفعالسازی با استفاده از خنثی کننده لیبلRF آنرا غیر فعال می نماید و سپس خارج می کنند.

از جمله معایب لیبل RF ضعف این تکنولوژی در مقابل اجناس فلزی می باشد .لیبل RF بدلیل قیمت مناسب آن رایج ترین نوع لیبل امنیتی مصرفی در اماکنی هم چون هایپرها می باشد. این لیبل ها در دو مدل بارکد دار و ساده تولید می شوند که مدل بارکد دار آن از برخی جهات امنیت بیشتری نسبت به مدل ساده آن را دارد .

لیبل RF

لیبل RF


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟