loading...

cafeseo

رنگ موی دودی رنگ موی دودی از رنگ های متفاوت و جذابی است که به تازگی طرفداران زیادی پیدا کرده است رنگ موی دودی با تمام طیف های رنگی متفاوت بوده و میتوان از ترکیب این رنگ و رنگ های دیگر طیف رنگی متفاوت

sama بازدید : 340 سه شنبه 08 مهر 1399 نظرات (0)

رنگ موی دودی

رنگ موی دودی از رنگ های متفاوت و جذابی است که به تازگی طرفداران زیادی پیدا کرده است رنگ موی دودی با تمام طیف های رنگی متفاوت بوده و میتوان از ترکیب این رنگ و رنگ های دیگر طیف رنگی متفاوتی را به وجود آورد. رنگ دودی را می توانید به صورت های مختلفی از جمله هایلایت و یا آمبره روی موهای خود بگذارید و با هر کدام از اینها که موهای خود را رنگ کنید جذابیت و زیبایی خاصی خواهد داشت.

اگر رنگ پوستتان روشن است از رنگ مویی استفاده کنید که در آن سایه ای از رنگ دودی و خنثی وجود داشته باشد .رنگ دودی که طیف نقره ای آن بیشتر است برای دخترخانم های جوان مناسب تر است چراکه تقریبا فانتزی تر و براق  است و برای سنین جوانی مناسب تر است  ولی خانمهای مسن بهتر است رنگ دودی را انتخاب کنند که طیف دودی زیتونی یا دودی طلایی دارد.

رنگ موی دودی

رنگ موی عسلی

این رنگ مو ترکیبی از رنگ قهوه ای خیلی کمرنگ و بلوند با زمینه ی زرد رنگ است و بین افراد معروف محبوبیت بیشتری دارد. همچنین جزو رنگ هایی است که نه تکراری میشود و نه از مد میفتد چراکه برای رنگ پوست های مختلف مناسب است. رنگ موی عسلی برای پوست های روشن، پوست سبزه ، گندمی و زیتونی و حتی پوست های برنزه مناسب است و استایل زیبایی را به این افراد خواهد داد.این رنگ مو برای کسانی که رنگ چشم ها و پوستشان روشن است جلوه بیشتری دارد و بسیار شیک است.

این رنگ مو از جمله رنگ های بلوند شیک و فوق العاده زیباست که به خاطر وجود هارمونی رنگ مسی، در گروه آن دسته رنگ هایی که حس سردی را در چهره ی شما القا میکند نیست و باعث ایجاد حس نشاط و گرمی در چهره شما خواهد شد. رنگ موی عسلی باید با اکسیدان 6 % روی موهای دکلره شده قرار بگیرد تا جلوه داشته باشد و به نتیجه مورد نظرتان برسید. از آنجاییکه دکلره باعث زرد شدن موها میشود پس باید از واریاسیون بنفش نیز در ترکیب رنگ مو استفاده کنید.

رنگ موی عسلی

رنگ موی زیتونی

این رنگ مو از آن رنگ موهایی است که در هر سنی بین خانم ها طرفداران خاص خودش را دارد و برای هر استایلی که دارید مناسب است، جدای از آن هماهنگی خاصی  با هر نوع پوستی چه سرد و چه گرم دارد. اگر پوست براق و چربی دارید ما به شما توصیه میکنیم حتما یکبار هم که شده از رنگ موی زیتونی برای دو چندان کردن زیبایی خود استفاده کنید.

این رنگ ترکیب روشن و تیره داشته و مناسب با پوست های گرم و سرد است بنابراین برای انتخاب رنگ نوع تیره و روشن  متناسب با پوست خود دقت کافی را داشته باشید.در بیشتر موارداین رنگ مو نیازی به دکلره کردن ندارد و میتوان از ان به عنوان یکی ازکم خطرترین رنگ مو ها یاد کرد

اگر به خواست خودتان قصد دکلره و بعد گذاشتن رنگ زیتونی را داشتید باید بدانید که خروجی آن یک رنگ زیتونی خیلی روشن است، در صورتی که رنگ موی زیتونی به تنهایی تناژ تقریبا تیره ای دارد.

این رنگ مو بیشتر متناسب افرادی با سن های بالاتر میباشد چرا که با افزایش سن فولیکول های مو از بین رفته و موهای شما شروع به سفید شدن میکند.یکی از مزیت های موی سفید این است که دیگر به دکلره کردن موهایتان احتیاجی ندارید چرا که پایه مو های شما به اندازه کافی روشن است و میتواند به راحتی هر نوع رنگی را جذب کند.

رنگ موی دودی

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟