loading...

cafeseo

گاوصندوق آسانسوری امروزه بسیاری از مغازه های طلافروشی در طول روز چهار نوبت طلاهای موجود در ویترین را چیده و بعد از اتمام ساعت کاری آنها را جمع آوری نموده و در گاوصندوق قرار می دهند. علاوه براین، امنی

sama بازدید : 59 سه شنبه 29 مهر 1399 نظرات (0)

گاوصندوق آسانسوری

امروزه بسیاری از مغازه های طلافروشی در طول روز چهار نوبت طلاهای موجود در ویترین را چیده و بعد از اتمام ساعت کاری آنها را جمع آوری نموده و در گاوصندوق قرار می دهند. علاوه براین، امنیت در چنین محیط هایی بسیار مهم بوده و کوچکترین غفلت از آن می تواند آسیب های زیادی را به وجود آورد. به منظور رفع چنین محدودیت هایی، طراحی و تولید گاوصندوق آسانسوری یا زیرویترینی صورت گرفته است که در این زمینه کاربرد فراوانی دارد.

گاوصندوق های آسانسوری از دو بخش تشکیل شده اند و قسمت بالایی به عنوان ویترین استفاده شده و با فشردن یک دکمه، ویترین به قسمت پایینی منتقل شده و درب آن قفل میشود. بدنه گاوصندوق آسانسوری از فولاد بوده و میزان ضخامت در آنها به اندازه ایست که هیچگونه آسیبی با ضربه و آتش سوزی  به آنها وارد نمیشود.

 

تفاوت گاوصندوق آسانسوری با سایر گاوصندوق ها

نوع طراحی و شکل ظاهری گاوصندوق های زیرویترینی با سایر گاوصندوق ها متفاوت بوده و مکانیزم عملکردی آنها با هم فرق دارد. یکی از تفاوت های این گاوصندوق با سایر گزینه ها در ابعاد و اندازه بخش های مختلف آن می باشد. برخلاف گاوصندوق هایی همچون خانگی و اداری، ابعاد این تجهیزات بسیار بزرگ بوده و وزن آنها نیز سنگین تر است. هم چنین به منظور پیاده سازی مکانیزم باز و بسته شدن آنها از تجهیزاتی مانند موتور و گیربکس استفاده میشود.

مکانیزم های به کار رفته در این گاوصندوق ها متفاوت بوده و از رایج ترین این مکانیزم ها می توان به استفاده از مکانیزم حرکتی بال اسکرو، سیم بکسل، جک و پیچ و هیدرولیک اشاره نمود. خروجی مکانیزم های اشاره شده در نهایت حرکت نرم و روان بالا و پایین رفتن گاوصندوق آسانسوری بدون صدا و استهلاک می باشد.

گاوصندوق آسانسوری

گاوصندوق خانگی

 

گاوصندوق خانگی از پرکاربردترین انواع گاوصندوق می باشد که از لحاظ اندازه و ابعاد و همچنین تکنولوژی های به کار رفته در طراحی آن تفاوت هایی با بقیه دارد. این قبیل تجهیزات امنیتی بیشتر برای نگهداری از وسایل ارزشمند، مدارک و طلا و جواهرات و پول در منازل مسکونی مورد استفاده قرار گرفته و لازم است قبل از خرید شناخت کافی درباره آنها داشته باشید.

 

ابعاد و اندازه گاوصندوق خانگی

از اصلی ترین ویژگی های گاوصندوق هایی که برای منازل استفاده میشود ، ابعاد و اندازه آنها می باشد که در گروه گاوصندوق های کوچک قرار گرفته اند. وزن این گاوصندق ها معمولا در بازه 12 تا 18 کیلوگرم می باشد که متناسب با ابعادشان این مقادیر تغییر می کنند . در مقابل، گاوصندوق هایی که برای محیط های اداری و سازمان ها استفاده میشود، بزرگتر بوده و وزن بسیار سنگین و حدود نیم تُن و بیشتر دارند.

ابعاد این دسته از گاوصندوق ها بسیار متنوع بوده و می توان نمونه های بسیار کوچک و در برخی مواقع نیز بزرگتر را انتخاب نمود که به شرایط و خواسته خریدار نیز بستگی دارد. از نمونه های رایج گاوصندوق های خانگی می توان به گزینه هایی با عرض و عمق 42 و ارتفاع 22 سانتی متر اشاره کرد که براحتی می توان آنها را در داخل کمد جایگذاری نمود. البته لازم است بدانیم ، تنوع در اندازه و ابعاد این محصولات بسیار زیاد بوده و از حق انتخاب بالایی در این زمینه برخوردار خواهید بود.

گاوصندوق خانگی

 

نکات کلی گاوصندوق کوچک

 

گاوصندوق های کوچک یکی از نمونه های بسیار کاربردی برای نگهداری اشیا قیمتی و مدارک در منازل می باشند که از نظر ابعاد و ظرفیت و عمق داخلی نسبت به گاوصندوق های اداری و تجاری شامل برخی تفاوت ها می شود.

 

ابعاد گاوصندوق کوچک

ابعاد این گاوصندوق ها بسیار متنوع بوده و متناسب با تعداد مدارک و اشیای قیمتی شما و همچنین میزان بودجه مورد نظرتان می توانید گزینه ها ی متفاوتی را انتخاب کنید. به عنوان مثال، گاو صندوق های دژ مدل 50 کتابی درای ارتفاع 37 سانتی متر و عمق و عرض به ترتیب 37 و 50 سانتی متر می باشند. نمونه دیگر این گاوصندوق ها، گاوصندوق هتلی مدل kh40 می باشد که حدود 18 کیلوگرم وزن داشته و ارتفاع آن 30 سانتی متر است.

گاوصندوق کوچک

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟