loading...

cafeseo

نرم افزار های حسابداری بر روی سیسنتم های شرکت ها  نصب میشوند و این توانایی را به شرکت ها و افراد میدهند تا تمامی اعداد و ارقام معاملات ، مقادیر ورودی به سیستم ها و حساب و کتاب و هزینه های آن شرکت

sama بازدید : 27 یکشنبه 23 شهریور 1399 نظرات (0)

نرم افزار های حسابداری بر روی سیسنتم های شرکت ها  نصب میشوند و این توانایی را به شرکت ها و افراد میدهند تا تمامی اعداد و ارقام معاملات ، مقادیر ورودی به سیستم ها و حساب و کتاب و هزینه های آن شرکت را در خود جای میدهند و اطلاعات تمامی حساب ها را بایگانی میکنند. مقدار سود و زیان ها را محاسبه کرده و هزینه های شرکت را به طور هفتگی ، ماهیانه ، سالیانه حساب میکنند.

این نرم افزارها در دسته بندی های گوناگونی جای گرفته و انواع مختلفی دارند. نرم افزارهای حسابداری به دو دسته نقسیم میشوند: نرم افراز های آنلاین و نرم افزارهای آفلاین. دسته ی نرم افزارهای آنلاین به صورت وب سایت ویا اپلیکیشن های قابل نصب و اجرا بر روی تمامی گوشی های همراه هوشمند هستند.

این نرم افزارها در تمامی مرورگرها قابل اجرا شدن هستند و در هر زمان و هر مکان استفاده از آن ها ممکن است زیرا بر روی سرورهایی قرار گرفته اند که در هر زمانی که دسترسی به اینترنت فراهم باشد، این نرم افزارها قابلیت اجرا دارند و عملکرد خود را به درستی انجام میدهند.بر روی تمامی گوشی های هوشمند نیز در دو نسخه ی اندروید و ios اجرا میشوند.

نرم افزار حسابداری

نرم افزار حسابداری آنلاین

مدت کوتاهی است که نرم افزار ها ی حسابداری وارد بازار شدند اما با سرعت زیادی است که شرکت ها شیفته ی آنها شده اند. نرم افزارهای حسابداری به طور کلی باعث آسان تر شدن کارهای مرتبط با حسابداری، منظم تر شدن حساب کتاب ها وامور مالی میشود. همانطور که گقته شد این نرم افزارها به دو صورت در بازار وجود دارند : نرم افزارهای حسابداری آنلاین و نرم افزارهای حسابداری آفلاین.

نرم افزارهای حسابداری آنلاین بر روی تمامی سیستم عامل های اندروید و ios در گوشی های همراه کار میکنند و تمامی خدماتی که در مرورگرهایی هم چون تحت وب ارائه میکنند را در نسخه های تلفن همراه نیز ارائه میکنند.

نرم افزار حسابداری

نرم افزار CRM

نرم افزار CRM ابزاریست که برای مدیریت قسمت های مختلف در کسب و کارها استفاده می شود. این نرم افزاز میتواند اطلاعات مشتریان را یکپارچه سازد و میتواند تمامی بخش های موجود در یک کسب و کار را  به یکدیگر ارتباط  دهد و اطلاعات مربوط به هر قسمت را دراختیار کاربر قرار دهد.

این نرم افزار تمامی فرایندهایی که با مشتری درارتباط است را مدیریت میکند و تمامی مراحل ابتدایی کسب و کار که شامل بازاریابی برای فروش ،پروژه هایی که داخل شرکت انجام شده ، مراحل تولید محصولات ،فروش وحتی ارائه ی خدمات پشتیبانی بعد از فروش را نیز شامل میشود.علاوه بر همه ی اینها نرم افزار CRM میتواند تمامی اطلاعات تاریخچه ی کاری مشتری با شرکت یا کسب و کار را کاملا دقیق به کاربر بدهد.

نرم افزار CRM

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟