loading...

cafeseo

انتقال تصویر روی کامپیوتر تصاویر که دوربین ها دریافت و ثبت میکنند  تنها در محل ضبط این تصاویر قابل رویت می باشند. برای این که بتوانید تصاویر دوربین های مداربسته را روی تجهیزاتی غیر از دستگاه های

sama بازدید : 34 سه شنبه 01 مهر 1399 نظرات (0)

انتقال تصویر روی کامپیوتر

تصاویر که دوربین ها دریافت و ثبت میکنند  تنها در محل ضبط این تصاویر قابل رویت می باشند. برای این که بتوانید تصاویر دوربین های مداربسته را روی تجهیزاتی غیر از دستگاه های ضبط ویدئویی مشاهده کنید،لازم است بتوانید این تصاویر را روی دستگاه مورد نظر انتقال دهید.

انتقال تصویر در تمامی سیستم ها از جمله کامپیوتر، لپ تاپ، گوشی های تلفن هوشمند و یا تبلت ها اصول ثابتی دارند. با این حال در برخی از موارد اندکی تفاوت وجود دارد. برای انتقال داده ها می توان با استفاده از سیم یا به صورت بی سیم (Wireless) بین دستگاه و دوربین ارتباط برقرار کرد. البته سیستم بی سیم می تواند شعاع محدودی تا حدود ۱۰۰ متر را پشتیبانی نماید. البته می توان از طریق برخی سیستم ها و آنتن های رادیویی حتی تا شعاع ده ها کیلومتر نیز دیتاها را انتقال داد.

نحوه انتقال تصویر دوربین مداربسته آنالوگ روی کامپیوتر

  • ایجاد دسترسی به منوی تنظیمات دستگاه با استفاده از مانیتور و PC
  • انتخاب کردن منوی تنظیمات Setting یا Configuration
  • انتخاب کردن منوی شبکه یا Network
  • انتخاب کد قسمت مربوط به آدرس آی پی دستگاه ضبط ویدئویی (DVR IP Address) و یادداشت آن
  • اتصال دستگاه ضبط ویدئویی DVR به کامپیوتر (از طریق سوئیچ و یا به صورت مستقیم)
  • نوشتن DVR IP Address در نوار ابزار مرورگر اینترنت و باز کردن پنجره ثبت نام کاربری (User Name) و کلمه عبور (Password)
  • وارد نمودن نام کاربری و کلمه عبور
  • هنگام نصب برنامه ActiveX قادر به مشاهده تصاویر دوربین های مداربسته خود روی مانیتور کامپیوترتان خواهید بود.

انتقال تصویر دوربین مداربسته روی موبایل

افراد صاحب خانه و مشاغل، دوربین مداربسته را نصب می کنند تا بتوانند از ساختمان خود در برابر خرابکاران و سارقان محافظت کنند. به لطف پیشرفت تکنولوژی، کاربران می توانند تصاویر ارسالی از دوربین مداربسته را به صورت آنلاین ، بر روی گوشی هوشمند خود تماشا کنند. این قابلیت برای کاربرانی که وقت آزاد زیادی ندارند و می خواهند به صورت منظم، کسب و کار و خانه خود را چک کنند، بسیار کاربردی است.

در این زمینه، اپلیکیشن های زیادی برای گوشی های هوشمند اندروید و ios موجود هستند. عموما این اپلیکیشن ها به صورت رایگان در دسترس قرار گرفته اند.انتقال تصویر دوربین مداربسته روی موبایل برای هر کدام از این اپلیکشن ها متفاوت است، ولی اساس کار همه آن ها یکسان است.

اپلیکیشن های مورد استفاده

iCamViewer 

۲) CCTV Viewer

۳) SuperLive Pro

۴) mCam View

۵) EverFocus EPRO NVR

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟