loading...

cafeseo

تگ ها ابزارهایی برای جلوگیری از به سرقت رفتن کالاهای ارزشمند هستند. از این ابزار در اکثر فروشگاه ها و مغازه ها برای جلوگیری از دزدی استفاده میشود. تگ ها بر روی اشیا، وسایل و لباس ها قرارگرفته و از آن

sama بازدید : 25 شنبه 22 شهریور 1399 نظرات (0)

تگ ها ابزارهایی برای جلوگیری از به سرقت رفتن کالاهای ارزشمند هستند. از این ابزار در اکثر فروشگاه ها و مغازه ها برای جلوگیری از دزدی استفاده میشود. تگ ها بر روی اشیا، وسایل و لباس ها قرارگرفته و از آن ها حفاظت میکند.

تگ های مربوط به گیت فروشگاهی نیز دارای انواع سخت و نرم می باشد . تگ به لوازمی که قرار است از آنها محافظت شود متصل شده و برای هر کالا تگ مخصوص به خود استفاده می شود ، برای پوشاک از تگ هایی هم چون گلف ، صدفی، عدسی و برای کالاهایی هم چون کتاب ، پلاسکو و یا هایپر مارکت ها از لیبل های نرم ، و برای کیف و کفش و یا لوازمی که نمی توان آنها را سوراخ کرد از بند لنیارد به همراه تگ پنسیل و یا دیگر تگ های سخت  در کنار گیت فروشگاهی می توان استفاده کرد.

تگ لباس

انواع تگ

تگ های  لباس از دو بخش تشکیل شده اند: قالب آن ها از پلاستیک محکم و مقاوم ساخته شده است و درون این تگ ها فریت یا سیم پیچ قرار داده شده است.

 

این تگ ها روی لباس ها، اشیا کوچک، جواهرات یا هر چیز دیگری که احتیاج به محافظت دارد، نصب شده تا از به سرقت رفتن آن ها جلوگیری شود. با استفاده از تگ لباس با کیفیت  میتوان سطح امنیتی فروشگاه را بالا برد.

تگ لباس در دو نوع am  و rf در بازار موجود است که به صورت کلی عملکردی شبیه به هم اما تفاوت های کوچکی با هم دارند.

تگ am: این تگ درون خود سیم پیچ یا فریت داشته، و فرکانس آن 58 کیلوهرتز می باشد، جنس بدنه ی آنها از پلاستیک بسیار مقاوم است. این تگ از دقت، گیرایی و امنیت بالاتری نسبت به سایر تگ ها برخوردار بوده و مناسب برای نصب شدن روی انواع لباس ها، لوازم آرایشی و ... است. این تگ روی اجناس با ضخامت بالا نمی تواند قرار بگیرد.معمولا قیمت تگ های am نسبت به تگ های  rf بالا تر است.

تگ rf: بدنه ی این نوع از تگ ها از پلاستیک محکم و خازن تشکیل شده است. فرکانس آنها بین 1.95 مگاهرتز تا 10.2 مگاهرتز است. در صنعت هایی همچون پوشاک و البسه اکثرا از این تگ ها استفاده میشود. قیمت آنها نسبت به بقیه ی تگ ها مناسب تر بوده و متنوع تر از سایر تگ ها هستند. در رقابت بین تگ rf و am در صنعت لباس،تگ های لباس rf منتخب هستند.

تگ لباس

تگ صدفی

یکی از محبوب ترین و بهترین نوع تگ ها، می توان تگ صدفی را نام برد. این تگ که به نام های تگ شل یا دام تگ نیز شناخته میشود بسیار پر طرفدار بوده و از این تگ برای جلوگیری از به سرقت رفتن لباس های ارزشمند استفاده میشود، چراکه قطر این نوع از تگ ها و سوزن آن مناسب برای نصب شدن روی لباس ها است. تگ صدفی به خاطر شباهتی که به صدف دریا دارد با این نام در همه جا نامگذاری شده است.

 

تگ صدفی در بسته های ۵۰، ۱۰۰ و یا ۵۰۰ تایی در بازار موجود است. تگ های صدفی سبک و کاربردی بوده و برای فروشگاه های لوازم ورزشی، لوازم خانگی، لباس، کیف و کفش و … قابل استفاده هستند و معمولا روی کالا های ارزشمندی که قیمت بالایی دارند نصب میشوند تا بتوان از سرقت آن ها جلوگیری کرد. این نوع تگ ها به خاطر گیرایی بالا و کیفیت مورد قبولی که دارد، از جمله تگ های ایده آل و مناسب به شمار می آیند.

تگ صدفی

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟