loading...

cafeseo

آموزش آرایش عروس   لازم است بدانیم در مورد آرایش عروس می توان با ارزیابی معیارهایی مانند نوع صورت ، رنگ پوست ، رنگ و شکل چشم ، مدل لباس عروسی خود ، فصلی که عروسی خود را انجام می د

sama بازدید : 628 سه شنبه 22 مهر 1399 نظرات (0)

آموزش آرایش عروس  

لازم است بدانیم در مورد آرایش عروس می توان با ارزیابی معیارهایی مانند نوع صورت ، رنگ پوست ، رنگ و شکل چشم ، مدل لباس عروسی خود ، فصلی که عروسی خود را انجام می دهید تصمیم بگیرید. همچنین درزمینه ی مدل آرایش مناسب شما می توانید از متخصص آرایش عروس کمک بگیرید.

آموزش آرایش عروس از اصلی ترین و حرفه ای ترین دوره هایی است که هر متخصص آرایش و میکاپ باید طی کند تا در بتواند به مهارت کافی در این زمینه دست پیدا نماید.از جمله مواردی که در تمام دوره های آموزش آرایش عروس به آن توجه میشود میتوان به شناخت کامل سبک های آرایش، آشنایی با تکنیک های گریم و چگونگی رفع نواقص در صورت و انتخاب بهترین رنگ و لوازم آرایش متناسب با چهره فرد اشاره کرد.

علاوه بر ماسک و ماساژ و جوان سازی پوست که چند روز قبل از تاریخ عروسی باید برای بهتر شدن پوست مد نظر قرار گیرد،می توان از کانسیلر و کرم پودر به گونه ای که بتواند مشکلات پوست را بپوشاند، استفاده کرد. البته توجه داشته باشید که برای پوست های خشک حتما ابتدا مرطوب کننده استفاده شود تا کرم به خوبی جذب پوست شود.

آموزش آرایش عروس

 

شینیون مو

می توان گفت شینیون مو از رایج ترین و پرطرفدارترین مدل‌ موها  و آرایش مو در دنیا است. شینیون یعنی جمع کردن موها با مدل‌های مختلف در پشت سر. در گذشته شینیون از مدل‌های مختلفی برخوردار نبود و به همین دلیل بود که جزو هنرهای آرایشگری به شمار نمی‌رفت. اما امروزه با توجه به مدل های مختلف این نوع آرایش مو به عنوان یک هنر و تکنیک در حرفه آرایشگری شناخته می‌شود.

از طرفی شینیون مو برای هر مدل مویی قابل استفاده است. این یکی از دلایلی است که شینیون به عنوان پرکاربردترین مدل مو برای مهمانی‌ها و مجالس و جشن و عروسی شناخته می‌شود. حتی در آرایش موهای کوتاه هم می‌توان از این تکنیک استفاده کرد.دو روش برای شینیون موهای کوتاه وجود دارد. برای مثال برخی از موهای کوتاه به اندازه‌ای هستند که می‌توان آن‌ها را پشت سر جمع کرد و حالت داد.

ازکلیدی‌ترین نکات آرایشی در زیبایی عروس ها مدل آرایش و شینیون موهایشان است.مدل مو باید با چهره و لباس عروس هماهنگ باشد. همچنین باید راحت و محکم باشد، چراکه عروس‌ها در شب عروسی خود تحرک زیادی دارند.

شینیون مو

اکستنشن مو

اگر موهای کوتاه و یا کم پشتی دارید یکی از روش هایی که به وسیله ی آن میتوانید موهای بلند تر و پر پشت تری برای خود ایجاد کنید اکستنشن مو است. این موهای جادویی به شما ظاهری متفاوت تر و زیبا خواهد داد.طبیعتا هر فردی علاقه مند است که موهای پر پشت و زیبایی داشته باشد و همچنین مو در ظاهر شخص تاثیرات  چشمگیری دارد.

برخی از خانمها که موهای کوتاهی داشته و زمان و همچنین تحمل کافی برای بلند شدن طبیعی مو های خود را ندارند ،خیلی راحت و بدون دردسر میتوانند به وسیله ی اکستنشن ، موی خود به هر اندازه  و هر رنگی که بخواهند در عرض یک روز موهایشان را تغییر داده و ماهها و سالها برای بلند شدن موهایشان انتظار نکشند.لازم است بدانیم انواع اکستنشن به دو صورت اکستنشن طبیعی و مصنوعی انجام میشود.

اکستنشن مو

 

 


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟