loading...

cafeseo

برای حفظ سرمایه و ایجاد محیط امن برای مشتریان و کارکنان اماکن مختلف وجود سیستم های دزدگیر پوشاک بسیار حائز اهمیت است. سیستم دزدگیر پوشاک شامل دو بخش است: تگ لباس یا دزدگیر پوشاک با نصب روی ه

sama بازدید : 59 شنبه 15 شهریور 1399 نظرات (0)

برای حفظ سرمایه و ایجاد محیط امن برای مشتریان و کارکنان اماکن مختلف وجود سیستم های دزدگیر پوشاک بسیار حائز اهمیت است. سیستم دزدگیر پوشاک شامل دو بخش است: تگ لباس یا دزدگیر پوشاک با نصب روی هر کالایی ازجمله پوشاک، از به سرقت رفتن آن جلوگیری می کند.

گیت فروشگاهی که بخش دوم دزدگیر پوشاک است، در ورودی تعبیه میشود که با خروج بدون اجازه لباس آنتن های گیت با دادن آلارم فروشنده یا صاحب مغازه را از سرقت مطلع میکنند.

این دزدگیرها در دو باند فرکانسی am و rf تولید میشوند که شباهت ها و تفاوت هایی با هم دارند و تنها در صورتی کار میکنند که گیت فروشگاهی با آن ها هم فرکانس باشد.

بدنه ی تگ های دزدگیر پوشاک ازجنس پلاستیک تزریق شده ی قالبی و درون آن ها سیم پیچ ها و فریت ها قرار داده شده است. هرچقدر سطح مقطع دزدگیر پوشاک کوچکتر باشد دقت و گیرایی ان نیزکمتر میشود. اما به تازگی برای تگ های کوچک سیم های باریک برش داده میشوند تا دقت آن ها بالا برود.

دزدگیر پوشاک

برای جلوگیری از دزدی هایی که ممکن است در فروشگاه ها رخ دهد سیستم های امنیتی همچون تگ های دزدگیر لباس و گیت های فروشگاهی طراحی و تولید میشوند. این امنیت توسط سه بخش تامین میشود:

بخش اول تگ های دزدگیر لباس هستند و روی لباس ها نصب میشوند. تگ دزد گیر لباس خود نیز شامل بدنه ای از جنس پلاستیک تزریقی بسیار محکم و مقاوم و سیم پیچ ها و فریت هایی که درون این بدنه ها قرار میگیرند و سوزن هایی که به قفل ها متصل میشوند میباشد و باعث میشوند این تگ، به راحتی از روی اجناس جدا نشود و سر جای خود محکم باقی بمانند.

بخش دوم شامل سیم پیچ هایی است که هرچه قطر این دزدگیر لباس بیشتر باشد دقت و گیرایی تگ ها نیز بالا می رود.

 

بخش سوم آن گیت های فروشگاهی است که در بخش ورودی فروشگاه نصب میشوند و بدون وجود این گیت ها حفظ امنیت فروشگاه امکان پذیر نیست. زیرا این گیت ها هستند که با آلارم دادن صاحب مغازه را از سرقت پیش آمده با خبر میکنند.

دزدگیر لباس

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟