loading...

cafeseo

کاشت ناخن از رایج ترین شیوه ها برای زیباتر شدن دست ها و فرم ناخن ها می باشد که در چند سال اخیر با استقبال زیادی مواجه گردیده است. روش های آن با تغییر و تحول زیادی مواجه شده است. در ادامه ی مطلب ب

sama بازدید : 55 سه شنبه 22 مهر 1399 نظرات (0)

کاشت ناخن از رایج ترین شیوه ها برای زیباتر شدن دست ها و فرم ناخن ها می باشد که در چند سال اخیر با استقبال زیادی مواجه گردیده است. روش های آن با تغییر و تحول زیادی مواجه شده است. در ادامه ی مطلب با انواع روش های کاشت ناخن بیشتر آشنا میشویم.

کاشت ناخن

روش های کاشت ناخن

می توان گفت به مجموعه فرآیندهایی که در آن با کمک ابزار و مواد مختلف پوشش جدیدی بر روی ناخن ها ایجاد می شود و کاربردی در رفع عیوب احتمالی موجود در ناخن و بخشیدن جلوه بهتر به آن دارد، اصطلاحا کاشت ناخن گفته میشود. برخلاف کاشت مژه و مو که در برخی موارد ممکن است با جراحی انجام شود، ناخن بدون هیچگونه جراحی و با ابزارهای متنوع در سالن و کلینیک های زیبایی کاشته می شود.

با توجه به نوع مواد و ابزارهای به کار رفته برای کاشت، روش های مختلفی برای آن استفاده می گردد که هر یک دارای مزایا و معایب مختص خود هستند. از جمله روش های به کار رفته برای کاشت ناخن می توان به موارد زیر اشاره کرد:

ناخن قالبی

از قدیمی ترین روش ها استفاده از ناخن های قالبی می باشد. برای کاشت این گروه از ناخن ها ابتدا مواد مورد نیاز برای کاشت روی ناخن های مصنوعی تثبیت شده و برای جلوگیری از ایجاد قارچ روی ناخن ها، مواد ضد قارچ بر روی ناخن فرد قرار گرفته و سپس ناخن مصنوعی بر روی آن قرار میگیرد.

کاشت ناخن

ناخن پودری

یکی دیگر ازانواع کاشت ناخن که بخاطر زیبایی و همچنین عدم وارد کردن فشار به ناخن اصلی با استقبال زیادی مواجه گردیده است می توان به ناخن پودری اشاره نمود. برای طراحی این نوع ناخن از ناخن های مصنوعی استفاده شده و به اندازه دلخواه آنها را کوتاه نموده و در نهایت بعد از قرار دادن ضد قارچ و پودرهای مخصوص روی ناخن و خشک شدن مواد، مرحله سوهان زدن انجام میشود.

ناخن ژله ای

این روش شباهت زیادی با روش ناخن های پودری دارد و فرآیند آن به این صورت است که، ابتدا مواد ضد قارچ روی ناخن اصلی قرار گرفته و سپس نوعی ژله مخصوص بر روی آن کشیده میشود. در نهایت بعد از خشک شدن مواد ژله ای در دستگاه یو وی، سوهان زدن انجام می گردد که جلوه بسیار زیبایی را به ناخن ها میبخشد.

ناخن فرنچ یا گریم

از دیگر روش های مناسب برای زیباتر شدن ناخن ها می توان به کاشت به شیوه ی گریم اشاره نمود. مهم ترین نکته در این روش، طراحی صدف ناخن با استفاده از پودرهای هلویی می باشد که باعث میشود عیوب ناخن شما تا حد زیادی پوشانده شود. سپس خط فرنچ با مواد مخصوص و رنگ روشن طراحی می شود.

ناخن فیبر

برخلاف سایر روش ها، در این شیوه از تیپ استفاده نمی شود، بلکه این کاشت توسط فیبرهای مخصوص انجام میشود. رشته های بسیار باریک فیبر روی ناخن قرار گرفته و پس از قرار گیری یک لایه ژل بر روی آنها، در نهایت توسط دستگاه یووی خشک میشود. به عنوان آخرین کارسوهان کشی صورت می گیرد که جلوه فوق العاده زیبایی به ناخن ها می بخشد.

کاشت ناخن

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟