loading...

cafeseo

می توان گفت سیستم امنیتی دوربین مداربسته برای هر کسب و کار و سازمانی لازم و ضروری است. انواع مختلفی از دوربین های مداربسته در بازار وجود دارند. باید خریداران بر اساس مکان و کاربری، نوع مناس

sama بازدید : 29 سه شنبه 01 مهر 1399 نظرات (0)

می توان گفت سیستم امنیتی دوربین مداربسته برای هر کسب و کار و سازمانی لازم و ضروری است.

انواع مختلفی از دوربین های مداربسته در بازار وجود دارند. باید خریداران بر اساس مکان و کاربری، نوع مناسبی از دوربین مداربسته را انتخاب و خریداری کنند. دوربین های مداربسته ویژگی ها ی منحصر به فرد، انواع گوناگون و تنظیمات متفاوتی دارند. بنابراین انتخاب نوع درست و متناسب با کاربری موردنظر بسیار مهم و حائز اهمیت است. در ادامه می خواهیم انواع دوربین های مداربسته را بشناسیم. 

  1. دوربین های مداربسته دام
  2. دوربین های مداربسته بولت
  3. دوربین های مداربسته C-Mount
  4. دوربین های مداربسته روز وشب
  5. دوربین های مداربسته دید در شب یا فرو سرخ
  6. دوربین های مداربسته شبکه ای و IP
  7. دوربین های مداربسته بی سیم
  8. دوربین های مداربسته با کیفیت HD
  9. دوربین های مداربسته گردان یا PTZ
  10. دوربین های مداربسته چشم ماهی یا fish eye
  11. دوربین های مداربسته پین هول
  12. دوربین های مداربسته حرارتی یا ترمال
  13. دوربین های مداربسته ایندور و اوتدور
  14. دوربین های مداربسته لنز فیکس
  15. دوربین های مداربسته لنز وریفوکال
  16. دوربین های مداربسته AL یا هوش مصنوعی
دوربین مداربسته

دوربین لامپی

این دوربین یکی از رایج ترین انواع دوربین های مداربسته است که با فراهم کردن امکانی برای جمع آوری اطلاعات از محیط به صورت ۳۶۰ درجه نقشی مهم در کنترل تردد و نظارت را برعهده دارد. دوربین های لامپی کاملا عملکردی شبیه به لامپ های رشته ای دارند که بر روی سرپیچ لامپ نصب شده و به راحتی قابل تشخیص نخواهد بود.

عدم شناسایی و تشخیص آسان آنها باعث میشود تا این نوع دوربین گزینه بسیار مناسبی برای سازمان های حفاظتی و محیط های جاسوسی به شمار رود.

دوربین های لامپی بر اساس قابلیت های مختلفشان دارای تنوع بالایی هستند که از رایج ترین آنها می توان به دوربین های با کیفیت تصویر HD و FULL HD، دوربین های با مدل های دید در شب، دوربین با قابلیت سنسور حرکتی و دوربین های با کیفیت SD و VGA اشاره کرد. از این نوع دوربین ها را می توان در محیط های مختلف با اهدافی متفاوت استفاده کرد.

  • با توجه به شکل ظاهری مناسب این نوع دوربین ها و عدم نیاز به کابل کشی برای نصبشان، در شرایط مختلف می توان در کمترین زمان انتقال اطلاعات تصویری و صوتی را توسط آنها انجام داد. کافیست این دوربین را روی یکی از سرپیچ های لامپ در منزل یا محیط کاری و بیرونی قرار داد.
  • دوربین مداربسته

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟