loading...

cafeseo

گاوصندوق دیجیتال   می توان گفت گاوصندوق دیجیتال از پیشرفته ترین وسایل برای نگهداری از اشیای قیمتی و مدارک می باشد که در محیط های مسکونی، در ادارات، بانک ها، سازمان های امنیتی و هتل ها نیز

sama بازدید : 193 سه شنبه 15 مهر 1399 نظرات (0)

گاوصندوق دیجیتال

 

می توان گفت گاوصندوق دیجیتال از پیشرفته ترین وسایل برای نگهداری از اشیای قیمتی و مدارک می باشد که در محیط های مسکونی، در ادارات، بانک ها، سازمان های امنیتی و هتل ها نیز کاربرد زیادی دارد. همان طور که از نام این گاوصندوق مشخص می باشد، نحوه بازکردن قفل آن برخلاف گاوصندوق های دیگر، از طریق رمزهای الکترونیکی و اثرانگشت صورت میگیرد و به همین دلیل امنیت در آن بسیار بالا خواهد بود.

در طراحی گاوصندوق دیجیتال تمرکز بر روی چند مسئله  وجود دارد که عبارتند از : استحکام بدنه در برابر هرگونه ضربه ، آتش سوزی و سیل و حتی بالا بردن امنیت قفل و نحوه باز کردن آن! به همین دلیل قفل ها و روش های ترکیبی مختلفی در طراحی آنها به کار برده شده است و نسل های جدید آن ازامنیت بسیار بالایی برخوردار هستند. به عنوان مثال، استفاده از اثر انگشت برای باز کردن قفل، قرار دادن قفل های بیومتریک که ترکیبی از رمز عددی و اثرانگشت یا اسکن چشم می باشند و همچنین قرار دادن قفل های زمان دار، در طراحی های جدید این گاوصندوق ها به چشم میخورند. خروجی این طراحی در نهایت تولید گاوصندوق با بالاترین سطح امنیت و احتمال صفر سرقت آن می باشد.در نتیجه از این نوع گاوصندوق ها در بانک ها و سازمان های امنیتی استفاده زیادی میشود.

گاوصندوق دیجیتال

گاوصندوق رمزدار

 

گاوصندوق رمزدار ازجمله گاوصندوق های پرکاربردی می باشند که از نظر امنیت و میزان مقاومت در برابر ضربه و آتش سوزی در سطح بالایی قرار دارد. این گروه از گاوصندوق ها میان گاوصندوق های کلیدی و دیجیتال بیومتریک قرار گرفته اند.

از آنجاییکه رمزهای به کار رفته برای گاوصندوق ها بسیار کوچک می باشند، می توان آنها را نه تنها بر روی گاوصندوق های اداری و بزرگ نصب نمود ، بلکه در گاوصندوق های خانگی نیز کاربرد زیادی دارد. در واقع ، گاوصندوق های رمزدار با سایر گاوصندوق ها تنها از نظر نوع و شیوه باز کردن درب متفاوت بوده و اندازه و ابعاد و شکل ظاهری آنها شبیه به هم است.

گاوصندوق رمزدار

گاوصندوق اثر انگشتی

 

گاوصندوق های اثر انگشتی یا بایومتریک در دسته گاوصندوق های الکترونیکی جای گرفته و همانطور که از اسمش پیداست توسط اثر انگشت شخص باز میشود. به تازگی به جز مراجع دولتی برای استفاده از گاو صندوق مانند بانکها اشخاص زیاد دیگری نیز برای نگه داری از اشیا و لوازم خود به سراغ یک گاوصندوق مطمئن میروند.

گاوصندوق اثر انگشتی ازجمله  قوی ترین زیرمجموعه های گاوصندوق دیجیتال می باشد که می توان گفت اساس کار آن بر پایه منحصر به فرد بودن اثرانگشت هر انسان بنا شده است. قفل هایی که در این نوع گاوصندوق به کار رفته اند، در گروه قفل های بیومتریک بوده و از نظر امنیت در بالاترین سطح قرار گرفته اند ، در دنیای امروز شاهد استقبال بسیار زیاد برای خرید گاوصندوق اثر انگشتی هستیم. 

گاوصندوق اثرانگشتی

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟