loading...

cafeseo

آمبره چیست آمبره در واقع یک کلمه فرانسوی است.دکلره کردن و بی رنگ کردن قسمت های پایینی مو را آمبره میگویند . تفاوت رنگی که در دو بخش بالایی و پایینی موها وجود دارد باعث میشود در حالت کل

sama بازدید : 224 سه شنبه 08 مهر 1399 نظرات (0)

آمبره چیست

آمبره در واقع یک کلمه فرانسوی است.دکلره کردن و بی رنگ کردن قسمت های پایینی مو را آمبره میگویند . تفاوت رنگی که در دو بخش بالایی و پایینی موها وجود دارد باعث میشود در حالت کلی دو نوع آمبره رایج باشد. به طوریکه اگر رنگ مو از ریشه تا حدودا خط فک تیره و مابقی روشن باشد، اصطلاحا آمبره معمولی و برعکس آن آمبره معکوس نامیده میشود.

اینکه کدام شیوه را برای رنگ کردن موها انتخاب کنید به عواملی مانند رنگ پوست فرد و میزان رشد موها بستگی دارد. به عنوان مثال، بهتر است افرادی که موهای آنها از سرعت رشد بالایی برخوردار می باشد، بهتر است آمبره معمولی مو را انتخاب کنند، چون با بالا آمدن ریشه مو دو رنگ شدن در موها کمتر حس میشود و به راحتی می توان رنگ آنها را تجدید کرد.

آمبره

 

هایلایت مو چیست

هایلایت همان مش مو است که قسمتهای از موهای شما را برجسته تر و متفاوت تر از قسمت  های دیگر مو نشان میدهد ،می توان گفت این کار به تخصص نیاز دارد و حتما باید یک آرایشگر حرفه ای این کار را انجام بدهد .این کار شاید به ظاهر کار ساده ای باشد اما در اصل یک کار تخصصی بوده و فقط یک متخصص می تواند هایلایت و مشی زیبا را به بهترین نحو انجام دهد چرا که موی هر کس جنس و رنگ متفاوت خود را دارد و هایلایت و مش روی هر جنس مو متفاوت خواهد بود.

انتخاب رنگ هایلایت برای موها، کار پیچیده و مشکلی است وقتی میخواهید موهای خود را هایلایت کنید آرایشگر باید به این نکته یعنی نوع و جنس مو ی شما و مهمتر از همه رنگ ریشه موی شما توجه داشته باشد. برای اینکه بتوانید هایلایتی زیبا داشته باشید بهتراست که در مورد استفاده به نوع دکلره و شماره اکسیدان توجه لازم و کافی را داشته باشید.

هایلایت نوعی سایه  و روشنی به موهای شما میدهد و انتخاب این سایه و روشنی کاملا بستگی به شما دارد. اگر میخواهید هایلایتتان طبیعی باشد و اگر جنس موهای شما خوب است فقط کافی است یک رنگ ملایم را برای این کار انتخاب کنید.با این حال انتخاب اینکه کمی روشنتر از موهای شما یا کمی تیره تر باشد بسته به سلیقه تان دارد.

هایلایت مو

کراتینه مو چیست

کراتین یکی از مواد محبوب صنعت مو و زیبایی است که به تازگی طرفداران بسیاری را به خود اختصاص داده است.

بسیاری از متخصصان حوزه ی آرایشگری استفاده از کراتین مو راپیشنهاد میکنند چرا که این عمل باعث تقویت رشد مو وهمچنین درخشندگی و زیبایی موها میشود.

در واقع کراتین به عنوان یک ماده ی تقویتی برای رشد موها بوده و پروتئین مهمی است که در پوست، مو و ناخن هایمان وجود دارد.این محصول در واقع بر روی انواع مو اثر گذار بوده و بیشتر به منظور صافی ،تقویت و سلامت مو ها انجام میگردد.

این نوع درمان مو یک درمان موقتی بوده و شما با کراتینه کردن موهایتان آنها را برای مدت به خصوصی درخشان ، زیبا و خوش حالت میکنید. می توان گفت استفاده از کراتین به صورت یک ترمیم کننده برای موهای آسیب دیده عمل میکند و این میتواند یکی از علل تمایز با سایر مواد برای داشتن مو هایی سالم وسلامت باشد.

 

کراتینه مو


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟