loading...
sama بازدید : 28 یکشنبه 23 شهریور 1399 نظرات (0)

نرم افزار های حسابداری بر روی سیسنتم های شرکت ها  نصب میشوند و این توانایی را به شرکت ها و افراد میدهند تا تمامی اعداد و ارقام معاملات ، مقادیر ورودی به سیستم ها و حساب و کتاب و هزینه های آن شرکت را در خود جای میدهند و اطلاعات تمامی حساب ها را بایگانی میکنند. مقدار سود و زیان ها را محاسبه کرده و هزینه های شرکت را به طور هفتگی ، ماهیانه ، سالیانه حساب میکنند.

این نرم افزارها در دسته بندی های گوناگونی جای گرفته و انواع مختلفی دارند. نرم افزارهای حسابداری به دو دسته نقسیم میشوند: نرم افراز های آنلاین و نرم افزارهای آفلاین. دسته ی نرم افزارهای آنلاین به صورت وب سایت ویا اپلیکیشن های قابل نصب و اجرا بر روی تمامی گوشی های همراه هوشمند هستند.

این نرم افزارها در تمامی مرورگرها قابل اجرا شدن هستند و در هر زمان و هر مکان استفاده از آن ها ممکن است زیرا بر روی سرورهایی قرار گرفته اند که در هر زمانی که دسترسی به اینترنت فراهم باشد، این نرم افزارها قابلیت اجرا دارند و عملکرد خود را به درستی انجام میدهند.بر روی تمامی گوشی های هوشمند نیز در دو نسخه ی اندروید و ios اجرا میشوند.

نرم افزار حسابداری

نرم افزار حسابداری آنلاین

مدت کوتاهی است که نرم افزار ها ی حسابداری وارد بازار شدند اما با سرعت زیادی است که شرکت ها شیفته ی آنها شده اند. نرم افزارهای حسابداری به طور کلی باعث آسان تر شدن کارهای مرتبط با حسابداری، منظم تر شدن حساب کتاب ها وامور مالی میشود. همانطور که گقته شد این نرم افزارها به دو صورت در بازار وجود دارند : نرم افزارهای حسابداری آنلاین و نرم افزارهای حسابداری آفلاین.

نرم افزارهای حسابداری آنلاین بر روی تمامی سیستم عامل های اندروید و ios در گوشی های همراه کار میکنند و تمامی خدماتی که در مرورگرهایی هم چون تحت وب ارائه میکنند را در نسخه های تلفن همراه نیز ارائه میکنند.

نرم افزار حسابداری

نرم افزار CRM

نرم افزار CRM ابزاریست که برای مدیریت قسمت های مختلف در کسب و کارها استفاده می شود. این نرم افزاز میتواند اطلاعات مشتریان را یکپارچه سازد و میتواند تمامی بخش های موجود در یک کسب و کار را  به یکدیگر ارتباط  دهد و اطلاعات مربوط به هر قسمت را دراختیار کاربر قرار دهد.

این نرم افزار تمامی فرایندهایی که با مشتری درارتباط است را مدیریت میکند و تمامی مراحل ابتدایی کسب و کار که شامل بازاریابی برای فروش ،پروژه هایی که داخل شرکت انجام شده ، مراحل تولید محصولات ،فروش وحتی ارائه ی خدمات پشتیبانی بعد از فروش را نیز شامل میشود.علاوه بر همه ی اینها نرم افزار CRM میتواند تمامی اطلاعات تاریخچه ی کاری مشتری با شرکت یا کسب و کار را کاملا دقیق به کاربر بدهد.

نرم افزار CRM

sama بازدید : 33 شنبه 22 شهریور 1399 نظرات (0)

به بازوهایی که برای باز و بسته کردن درب ها به صورت اتوماتیک کاربرد دارند جک پارکینگی گفته میشود. جک پارکینگی قابلیت نصب بر روی انواع درب ها مانند درب های تک لنگه، درب های دو لنگه و درب های سنگین و بزرگ دارد.

با استفاده از جک پارکینگی روی انواع درب دیگر نیازی نیست برای هر بار ورود و خروج از پارکینگ ، از ماشین پیاده شوید یا کس دیگری این کار را برای شما انجام دهد، بلکه درب ها به صورت اتومات باز و بسته میشوند واین کار باعث میشود تا در وقت و هزینه ی شما صرفه جویی شود.

جک های پارکینگی به دو دسته تقسیم میشوند که هر کدام خصوصیت مختص خود را دارند.

جک الکترومکانیکی: این نوع ازجک های پارکینگی برای باز و بسته کردن درب هایی که چندان سنگین نیستند و عبور و مرور زیادی در آن مکان صورت نمی گیرد، مورد استفاده قرار میگیرند برای مثال درب های مجتمع های مسکونی.

جک پارکینگی هیدرولیکی: برعکس جک های الکترومکانیکی، می توان جک های هیدرولیکی را روی درب های سنگین و بزرگ نصب کرد. بازو های این نوع ازجک ها محدودیتی برای باز و بسته شدن ندارند و در مکان های شلوغ و پر تردد مفید و کاربردی واقع میشوند.

جک پارکینگی

جک پارکینگی یال

جک پارکینگی یال نوعی از جک های پارکینگی ساخت ایران می باشد که از لحاظ کیفیت و طراحی ساخت طبق استاندارد های جهانی پیش برده شده است و قابلیت رقابت با محصولات خارجی را دارد. با این تفاوت که قیمت جک پارکینگی یال نسبت به نمونه های خارجی بسیار مناسب تر و مقرون به صرفه تر میباشد. علاوه بر آن، این نوع جک پارکینگی ساخته ی دست هموطنان خودمان میباشد و داخل کشور خودمان طراحی و ساخته میشود.

جک های پارکینگی یال در دو نوع x1  و  x2 تولید می شوند و با آب و هوای کشور خودمان سازگاری دارند. این جک ها تفاوت هایی در کورس شفت با  هم دارند که در مطلب زیر بررسی خواهیم کرد.

X1: این نوع  از جک ها الکترومکانیکی است و می تواند دو لنگه درب با عرض ۴ متر را باز کند. شفت این جک ها ۴۵ سانتی متری است و قدرت موتور آن ۲۲۰ ولتاژ است.

X2: این جک ها با موتوری قدرتمند تولید میشوند. قدرت موتور این جک ۲۲۰ ولتاژ است. این نوع جک الکتروموتور بوده و از خصوصیاتی چون ضد آب، ضد زنگ و ضد گرد و غبار بودن برخوردار هستند. این جک ها مدت زمان ۱۷ ثانیه را برای باز و و بسته کردن درب صرف میکنند، از معایب این جک ها این است که در طول یک ساعت فقط ۱۰ بار میتوانند باز و بسته شوند و در باز و بسته شدن محدودیت دارند. به طور کلی از این جک ها معمولا در ساختمان های مسکونی که تردد کمی دارند

استفاده میشود. این جک ها برای درب های دو لنگه بسیار مناسب هستند و طول شفت آن ها ۳۰ سانتی متر می باشد.

جک پارکینگی یال

قیمت جک پارکینگی

در هنگام خرید، نباید فقط به قیمت جک پارکینگی توجه داشت، بلکه باید کیفیت را مد نظر قرار داد. با این که ممکن است فکر کنید قیمت این جک ها بالا است اما باید این نکته را در خاط داشته باشیم که این جک ها سالیان سال برای ما کار میکنند بنابراین قیمت این جک ها نسبت به کاری که انجام میدهند معقول به نظر می آید. هنگام خرید علاوه بر توجه به قیمت که فاکتور مهمی است، باید به:

زاویه ای که جک میتواند درب را باز و بسته کند،دو سرعته بودن آن ،قابلیت استفاده از باتری،امکان نصب قفل برقی روی آن ،جنس چرخ دنده های گیر بکس، ولتاژ برق مصرفی ،برد جک باید قابلیت هماهنگی با سیستم های RF Ideas را داشته باشد.

جک پارکینگی

sama بازدید : 26 شنبه 22 شهریور 1399 نظرات (0)

تگ ها ابزارهایی برای جلوگیری از به سرقت رفتن کالاهای ارزشمند هستند. از این ابزار در اکثر فروشگاه ها و مغازه ها برای جلوگیری از دزدی استفاده میشود. تگ ها بر روی اشیا، وسایل و لباس ها قرارگرفته و از آن ها حفاظت میکند.

تگ های مربوط به گیت فروشگاهی نیز دارای انواع سخت و نرم می باشد . تگ به لوازمی که قرار است از آنها محافظت شود متصل شده و برای هر کالا تگ مخصوص به خود استفاده می شود ، برای پوشاک از تگ هایی هم چون گلف ، صدفی، عدسی و برای کالاهایی هم چون کتاب ، پلاسکو و یا هایپر مارکت ها از لیبل های نرم ، و برای کیف و کفش و یا لوازمی که نمی توان آنها را سوراخ کرد از بند لنیارد به همراه تگ پنسیل و یا دیگر تگ های سخت  در کنار گیت فروشگاهی می توان استفاده کرد.

تگ لباس

انواع تگ

تگ های  لباس از دو بخش تشکیل شده اند: قالب آن ها از پلاستیک محکم و مقاوم ساخته شده است و درون این تگ ها فریت یا سیم پیچ قرار داده شده است.

 

این تگ ها روی لباس ها، اشیا کوچک، جواهرات یا هر چیز دیگری که احتیاج به محافظت دارد، نصب شده تا از به سرقت رفتن آن ها جلوگیری شود. با استفاده از تگ لباس با کیفیت  میتوان سطح امنیتی فروشگاه را بالا برد.

تگ لباس در دو نوع am  و rf در بازار موجود است که به صورت کلی عملکردی شبیه به هم اما تفاوت های کوچکی با هم دارند.

تگ am: این تگ درون خود سیم پیچ یا فریت داشته، و فرکانس آن 58 کیلوهرتز می باشد، جنس بدنه ی آنها از پلاستیک بسیار مقاوم است. این تگ از دقت، گیرایی و امنیت بالاتری نسبت به سایر تگ ها برخوردار بوده و مناسب برای نصب شدن روی انواع لباس ها، لوازم آرایشی و ... است. این تگ روی اجناس با ضخامت بالا نمی تواند قرار بگیرد.معمولا قیمت تگ های am نسبت به تگ های  rf بالا تر است.

تگ rf: بدنه ی این نوع از تگ ها از پلاستیک محکم و خازن تشکیل شده است. فرکانس آنها بین 1.95 مگاهرتز تا 10.2 مگاهرتز است. در صنعت هایی همچون پوشاک و البسه اکثرا از این تگ ها استفاده میشود. قیمت آنها نسبت به بقیه ی تگ ها مناسب تر بوده و متنوع تر از سایر تگ ها هستند. در رقابت بین تگ rf و am در صنعت لباس،تگ های لباس rf منتخب هستند.

تگ لباس

تگ صدفی

یکی از محبوب ترین و بهترین نوع تگ ها، می توان تگ صدفی را نام برد. این تگ که به نام های تگ شل یا دام تگ نیز شناخته میشود بسیار پر طرفدار بوده و از این تگ برای جلوگیری از به سرقت رفتن لباس های ارزشمند استفاده میشود، چراکه قطر این نوع از تگ ها و سوزن آن مناسب برای نصب شدن روی لباس ها است. تگ صدفی به خاطر شباهتی که به صدف دریا دارد با این نام در همه جا نامگذاری شده است.

 

تگ صدفی در بسته های ۵۰، ۱۰۰ و یا ۵۰۰ تایی در بازار موجود است. تگ های صدفی سبک و کاربردی بوده و برای فروشگاه های لوازم ورزشی، لوازم خانگی، لباس، کیف و کفش و … قابل استفاده هستند و معمولا روی کالا های ارزشمندی که قیمت بالایی دارند نصب میشوند تا بتوان از سرقت آن ها جلوگیری کرد. این نوع تگ ها به خاطر گیرایی بالا و کیفیت مورد قبولی که دارد، از جمله تگ های ایده آل و مناسب به شمار می آیند.

تگ صدفی

sama بازدید : 61 شنبه 15 شهریور 1399 نظرات (0)

برای حفظ سرمایه و ایجاد محیط امن برای مشتریان و کارکنان اماکن مختلف وجود سیستم های دزدگیر پوشاک بسیار حائز اهمیت است. سیستم دزدگیر پوشاک شامل دو بخش است: تگ لباس یا دزدگیر پوشاک با نصب روی هر کالایی ازجمله پوشاک، از به سرقت رفتن آن جلوگیری می کند.

گیت فروشگاهی که بخش دوم دزدگیر پوشاک است، در ورودی تعبیه میشود که با خروج بدون اجازه لباس آنتن های گیت با دادن آلارم فروشنده یا صاحب مغازه را از سرقت مطلع میکنند.

این دزدگیرها در دو باند فرکانسی am و rf تولید میشوند که شباهت ها و تفاوت هایی با هم دارند و تنها در صورتی کار میکنند که گیت فروشگاهی با آن ها هم فرکانس باشد.

بدنه ی تگ های دزدگیر پوشاک ازجنس پلاستیک تزریق شده ی قالبی و درون آن ها سیم پیچ ها و فریت ها قرار داده شده است. هرچقدر سطح مقطع دزدگیر پوشاک کوچکتر باشد دقت و گیرایی ان نیزکمتر میشود. اما به تازگی برای تگ های کوچک سیم های باریک برش داده میشوند تا دقت آن ها بالا برود.

دزدگیر پوشاک

برای جلوگیری از دزدی هایی که ممکن است در فروشگاه ها رخ دهد سیستم های امنیتی همچون تگ های دزدگیر لباس و گیت های فروشگاهی طراحی و تولید میشوند. این امنیت توسط سه بخش تامین میشود:

بخش اول تگ های دزدگیر لباس هستند و روی لباس ها نصب میشوند. تگ دزد گیر لباس خود نیز شامل بدنه ای از جنس پلاستیک تزریقی بسیار محکم و مقاوم و سیم پیچ ها و فریت هایی که درون این بدنه ها قرار میگیرند و سوزن هایی که به قفل ها متصل میشوند میباشد و باعث میشوند این تگ، به راحتی از روی اجناس جدا نشود و سر جای خود محکم باقی بمانند.

بخش دوم شامل سیم پیچ هایی است که هرچه قطر این دزدگیر لباس بیشتر باشد دقت و گیرایی تگ ها نیز بالا می رود.

 

بخش سوم آن گیت های فروشگاهی است که در بخش ورودی فروشگاه نصب میشوند و بدون وجود این گیت ها حفظ امنیت فروشگاه امکان پذیر نیست. زیرا این گیت ها هستند که با آلارم دادن صاحب مغازه را از سرقت پیش آمده با خبر میکنند.

دزدگیر لباس

sama بازدید : 33 شنبه 15 شهریور 1399 نظرات (0)

لیبل AM

لیبل AM  برای کاربری هایی از جمله  لوازم آرایشی ، داروخانه ها ،...به طورکلی برای محافظت از کالاهایی که فلز یا مشتقات فلز هستند بکار می رود . لیبل های  AM در فرکانس کاری 58 کیلوهرتز کار می کند ،این لیبل ها در دو مدل بارکددار و ساده در بازار موجود است و از جهت قیمت یکسان هستند .

لیبل AM دارای اندازه 4*1 سانتی متر بوده و تنها ضعف این لیبل نسبت به لیبل RFچسبندگی کمتر آن  می باشد . فاصله پوشش دهی گیت فروشگاهی هنگامی که از لیبل AM استفاده می کنید نباید بیشتر از 140 سانتی متر باشد.

برای جلوگیری از به سرقت رفتن اجناس داخل فروشگاه ها از لیبل AM ضد سرقت استفاده میشود. به طور معمول از این لیبل ها در فروشگاه هایی هم چون لوازم آرایشی و بهداشتی و مواد غذایی استفاده میشود، زیرا برای این دسته از کالاها نمی توان از تگ های ضد سرقت استفاده کرد. لیبل AM نوعی برچسب ضد سرقت است که زمانی که روی اجناس و کالا ها چسبانده میشود در صورت خروج آن ها(سرقت)، دستگاه گیت فروشگاهی به این موضوع حساسیت نشان میدهد و شروع به آلارم زدن میکند و صاحب مغازه را متوجه سرقت میکنند. هرکدام از گیت های فروشگاهی نسبت به یک نوع لیبل حساس هستند . لیبل AM برای جلوگیری از سرقت کالاهای کوچک و گران قیمت مورد استفاده قرار میگیرد.

 

لیبل am

لیبل RF

برای کالا هایی همچون پوشاک ، کیف ها و کفش ها، عینک ها و موارد مشابه از تگ های سخت برای جلوگیری از سرقت استفاده می شود  اما برای کالا هایی که نمی توان از تگ سخت استفاده کرد مانند کتاب ، اجناس سوپر هایپر،… از لیبل ها استفاده می شود .

لیبل RF درانواع اندازه های 4*3 ، 3*3 و 6*3 در بازار عرضه میشود.لیبل RF بسیار نازک بوده و پس از چسبیده شدن بر روی کالا دیگر نمی توان آنرا جدا کرد ، در نتیجه این نوع از لیبل ها برخلاف تگ ها به همراه کالاهایی که فروش می روند خارج می شود بنابراین باید قبل از خارج شدن لیبل را غیر فعال کرد. برای غیرفعالسازی با استفاده از خنثی کننده لیبلRF آنرا غیر فعال می نماید و سپس خارج می کنند.

از جمله معایب لیبل RF ضعف این تکنولوژی در مقابل اجناس فلزی می باشد .لیبل RF بدلیل قیمت مناسب آن رایج ترین نوع لیبل امنیتی مصرفی در اماکنی هم چون هایپرها می باشد. این لیبل ها در دو مدل بارکد دار و ساده تولید می شوند که مدل بارکد دار آن از برخی جهات امنیت بیشتری نسبت به مدل ساده آن را دارد .

لیبل RF

لیبل RF


sama بازدید : 37 شنبه 15 شهریور 1399 نظرات (0)

گیت های فروشگاهی آنتن هایی هستند که برد الکترونیکی داخل آن ها قرار داده شده است و مانند یک ناظر وظیفه شناس در قسمت ورودی فروشگاه ها نصب میشود و هنگامی که که کسی قصد داشته باشد کالا ها را به سرقت ببرد با آژیر کشیدن و اخطار دادن فروشنده یا صاحب مغازه را مطلع میکند.

البته گیت فروشگاهی به تنهایی این کار را انجام نمیدهد بلکه به کمک تگ ها یا لیبل های کاغذی این کار را انجام می دهد.

تگ ها و لیبل ها روی کالا نصب شده و در صورتی که کسی قصد داشته باشد آن ها را بدون اجازه از فروشگاه خارج کند به گیت فروشگاهی پیغام میفرستند و گیت ها با دریافت پیام به صدا در می آیند.
تگ های ضد سرقت و لیبل ها کاربردهایشان یکسان است اما از لحاظ ظاهری و ابعاد با هم متفاوت هستند. تگ های ضد سرقت از جنس پلاستیک بوده و بسیار مقاوم هستند و به وسیله ی سوزنی که درون آن هاست روی کالاها قفل میشوند وتنها به کمک دستگاه جدا کننده ی تگ باز میشوند.

گیت فروشگاهی

گیت فروشگاهی RF

گیت های فروشگاهی RF  در محدوده فرکانسی ۳٫۷ مگا هرتز تا ۱۰٫۲ مگا هرتز در بازار موجود هستند.

اکثر گیت های موجود در بازار را گیت های ۸٫۲ مگا هرتز تشکیل داده اند.

علت این امر سرعت بالای تشخیص و نویز پذیری پایین دزد گیرهای فروشگاهی در فرکانس ۸٫۳ مگا هرتز می باشد.

این مدل از گیت های فروشگاهی RF در فرکانس ۸٫۲ مگا هرتز کارایی بهتری دارند اما با فرکانس های دیگری نیز در بازار عرضه میشوند.

این سیستم ها با توجه به قیمت پایین ترشان نسبت به سایر دستگاه ها کاربرد بیشتری دارند.از این نوع سیستم ها با توجه به کیفیت سیستم الکترونیکی آنتن و تکنولوژی برد آن در سوپر مارکت ها و لوازم آرایشی،ورزشی ولوکس فروشی ها هم کاربرد دارند.

گیت فروشگاهی rf

گیت فروشگاهی AM

 این گیت ها با فرکانس های ۵۸ کیلوهرتز کار میکنند و نسبت به سایر گیت ها عملکرد مناسب تری برای اجناس فلزی دارند و دقت آنها بالا تر است و محدوده ی بیشتری را تحت پوشش قرار میدهند، با این تفاوت که قیمت این گیت ها نسبت به نمونه های دیگر بالا تر است.

گیت فروشگاهی am

sama بازدید : 33 سه شنبه 11 شهریور 1399 نظرات (0)

میز ناهارخوری

با در نظر گرفتن این که مردم وقت زیادی را صرف زیبا سازی دکوراسیون خانه خود می کنند در این میان میز ناهار خوری نیز از جمله وسایلی می باشد که باید در خرید آن دقت لازم را داشته باشید تا بتوانید میز ناهار خوری مناسب را خریداری نمایید.

به این نکته مهم باید توجه کنید، میز های ناهار خوری به دلیل این که انواع مختلفی دارند ،نحوه خرید آن ها باید به گونه ای باشد که در کنار این موضوع که میز خریداری شده از زیبایی و تنوع رنگ خوبی برخوردار باشد، باید جنس میز نهار خوری را نیز مورد توجه قرار دهید.

میز ناهار خوری نیز از جمله مبلمان های داخل خانه می باشد و باید نظر گرفت که نقش زیادی در دکوراسیون داخلی را بر عهده دارد پس باید در انتخاب آن دقت کرد. در مرحله اول فضا و محیط  را باید در نظر گرفت تا میزی که برای خانه میخرید ابعاد لازم را داشته باشد تا بعد از خرید میز ناهار خوری با مشکلی مواجه نشوید.

محیطی که برای میز نهار خوری در نظر می گیرید ،ابتدا باید طول و عرض موجود در آشپزخانه خود را متراژ کنید تا بتوانید اندازه موجود خود برای میز ناهار خوری را در نظر داشته باشید.

میز ناهارخوری

سرویس خواب ترکیه ای

معمولا اتاق خواب های ایرانی ابعاد و اندازه کوچکتری دارند پس در امر چیدمان این اتاق خواب باید خلاقیت به خرج داد تا اتاقی کاربردی و زیبا را برای خود داشته باشیم.با این حال هر روز مدل های جدیدی از سرویس خواب تولید می شود.

معمولا در بین سرویس خواب ها، سرویس خواب ترکیه نیز طرفداران زیادی دارد، زیرا در وهله ی اول به خاطر این است که با انواع مدل های مدرن در دسترس قرار دارد و روز به روز زیبایی دکوراسیون اتاق خواب را تا حد زیادی افزایش میدهد و چیدمان اتاق خواب باید به گونه ای باشد که در کنار زیبایی ظاهری، دارای محیطی دلنشین و آرامش بخش باشد.

در انتخاب نوع سرویس خواب معمولا بعضی از افراد هستند که تنها قیمت ملاک اصلی آن ها می باشد ولی قسمتی دیگر از افراد نیز کیفیت و جنس سرویس خواب برایشان اهمیت زیادی دارد.

سرویس خواب ترکیه ای

سرویس خواب عروس

در بین سرویس خواب های موجود در سطح بازار، انتخاب سرویس خواب عروس از اهمیت زیادی برخوردار است. باید در جنس خریداری شده دقت لازم را به کارگیرید تا سرویس خواب عروس از طول عمر مناسب نیز برخوردار باشد.از نکات دیگری که در انتخاب سرویس خواب عروس مد نظر است علاوه بر زیبایی طول عمر و کیفیت خوب آن است.

معمولا تخت خواب را به گونه ای در نظر می گیرند که با هر بار استراحت بر روی آن احساس خستگی نداشته باشید، هر یک از تخت خواب ها دارای ویژگی های خاصی هستند.

طراحان این نوع از وسایل اتاق نشیمن را در معرض دید مصرف کننده قرار می دهند تا با در نظر گرفتن نوع مختلف از سرویس تخت خواب را برای خود خریداری کنند و عمدتا تخت خواب  خوب به شکلی است که ارتفاعی ۴۰ سانت از کف زمین را داشته باشد.زیرا در این صورت به راحتی می توان از آن استفاده کرد و در کنار آن در نظافت بخش پایینی تخت خواب دچار مشکلی نشوید.

سرویس خواب عروس

 

sama بازدید : 36 دوشنبه 10 شهریور 1399 نظرات (0)

خرید صندلی

با وجود تمام اطلاعاتی که در حال حاضر در رابطه با مزایای استفاده از صندلی های ارگونومیک موجود است ، بسیاری از مردم هنوز از انجام اقدامات مؤثر در این زمینه دوری می کنند و در بیشتر موارد به دلیل قیمت صندلی های ارگونومیک است.

در خرید صندلی باید توجه کنید که انواع صندلی های ارگونومی به دلیل راحتی بیشتر در هنگام نشستن نسبت به صندلی های استاندارد از قیمت بیشتری برخوردار می باشند.

استفاده از مدل های مدرن صندلی درطراحی داخلی به موضوعی اجتناب ناپذیر تبدیل شده است. از آنجا که صندلی های مدرن در اواسط قرن بیستم توسط ذهن خلاق طراحان ایجاد شده اند و در آن زمان یک طراحی کاملا انقلابی در نظر گرفته می شدند، چند دهه بعد طراحان دیگر این صندلی ها را دوباره طراحی کردند.

صندلی

صندلی اداری

انواع مختلفی از صندلی اداری عبارتند از صندلی اداری نیلپر، صندلی اداری بتیس، صندلی اداری آرتمن، صندلی اداری داتیس و صندلی اداری لیو.این موارد نمونه هایی از انواع مختلف صندلی اداری می باشد که در سطح بازار موجود می باشد و به راحتی می توانید در محل اداری از این صندلی پر کاربرد استفاده داشته باشید و در بین همه طراحی های مربوط به صندلی اداری، صندلی چرخشی جک دار از جمله بهترین صندلی های اداری می باشد.

ارگونومیک بودن صندلی از نکات مهم در صندلی ها ی اداریست،چراکه اگر صندلی اداری حالتی غیر ارگونومیک به همراه داشته باشد در این صورت آسیب های جبران ناپذیری به ستون فقرات و ماهیچه های ناحیه کمر و پهلوی کسانی که از این نوع صندلی استفاده می کنند وارد می کند پس در نتیجه می توان گفت که در انتخاب صندلی به استاندارد بودن آن باید دقت زیادی داشت که از نوع ارگونومیک باشد تا بعد از استفاده طولانی مدت از این صندلی دچار مشکل نشوید.

صندلی اداری

صندلی اپن

در تهیه لوازم خانگی یکی از دغدغه های مهمی که کاربران دارند جنس وسایل خریداری شده می باشد. در خرید صندلی اپن نیز می توانید با پولی که برای تهیه آن در نظر گرفته اید انواع مختلفی از صندلی مانند: چوب و فلز با بهترین کیفیت ممکن را خریداری نمایید.

بنابراین در بین دو نوع صندلی چوبی و فلزی، صندلی چوبی بنا به دلایلی ازجمله: هماهنگی بیشتر با سیر لوازم آشپزخانه و مرغوبیت بیشتر از طرفداران بیشتری برخوردار است.همچنین در کنار صندلی چوبی،صندلی پلاستیکی نیز به خاطر ارزان قیمت بودن و تنوع رنگ کاربران زیادی را به همراه دارد.

صندلی اپن

 

 

 

sama بازدید : 28 دوشنبه 10 شهریور 1399 نظرات (0)

تشک

اگر کمبود خواب با ماندگاری طولانی مدت همراه باشد، علاوه براینکه مشکلاتی مانند بی حالی، سردرد و…را ایجاد میکند، فرد صلاحیت انجام کارها را نخواهد داشت و هوشیاری خود را تا حد زیادی از دست می دهد به همین دلیل است که نوع تشک انتخابی بسیار مهم است مناسب باشد وبه کیفیت خواب ما بهبود بخشد و همچنین استراحت و آرامش را افزایش دهد.به همین دلیل راحتی تشک یکی از مهمترین عواملی است که در خرید تشک باید به آن توجه داشت.

برای راحتی بیشتر در هنگام خواب باید از تشکی که مناسب است استفاده کنید، تشک باید کیفیت کافی برای استراحت را به همراه داشته باشد. در صورت لزوم می توانید از تشک طبی برای جلوگیری از دردهای کمر و بدن و درد ناشی از خستگی بدن استفاده کنید.از این رو برای خرید تشک مناسب باید تشک مورد تست انجام گیرد تا برای جلوگیری از درد گردن بهترین کیفیت را دارا باشد.

تشک

تشک طبی

تشک طبی از جمله تشک هایی است که متشکل از چند لایه اسفنج سفت است و عمدتا در ساخت آن چیز دیگری به غیر از اسفنج  استفاده نشده است، سفتی که تشک طبی از آن برخوردار است برای تسکین درد بیماری های عضلانی می باشد و در این میان سالمندان نیز برای تسکین درد های عضلانی خود بیشتراز این تشک ها استفاده می کنند.

 

بسیاری از افراد تصور میکنند که تشک طبی  معمولا در بیشتر موارد مخصوص افرادی است که از درد های ستون فقرات رنج می کشند، در حالی که اینطور نیست و برای پیشگیری از درد های ناحیه ستون فقرات است .برای کسانی که به سلامتی خود بیشتر توجه می کنند بهترین گزینه در انتخاب تشک،تشک طبی می باشد.

تشک طبی

خرید تشک

تشک ها در ابعاد مختلف تولید می شود که متناسب با سنین و وزن های مختلف در دسترس هستند. تشک ها در گروه های سنی مختلف دارای ساختارهای مختلفی هستند و درصد الیاف و مواد استفاده شده در آنها با توجه به نیاز کاربران آن متفاوت است. بنابراین یکی از رایج ترین اشتباهات هنگام خرید تشک، عدم توجه به وزن و طول عمر آن است.

هنگام انتخاب تشک باید این مطلب را مد نظر قراردهیم که هر تشک مناسب برای یک شخص یکسان نیست و در هنگام انتخاب یک تشک مناسب، باید به نکاتی از قبیل هماهنگی تشک با آناتومی بدن را هم مدنظر قرار داد زیرا کیفیت خواب شما تحت تاثیر این انتخاب قرار خواهد گرفت. شما باید هنگام استراحت و خوابیدن تشکی انتخاب کنید که باعث انقباض نشود.


خرید تشک

sama بازدید : 34 دوشنبه 10 شهریور 1399 نظرات (0)

نکاتی دررابطه با انتخاب مبل راحتی

مبل راحتی یکی از بهترین انتخاب ها در بین مبل های دیگر می باشد چرا که  با انتخاب این مبل دکوراسیون خانه خود را در سبکی جدید قرار می دهید و این مبل ها به صورت کاناپه های ۳ نفره و یک مبل یک نفره هستند .می توانید با قرار دادن وسایل تزیینی در کنار مبل خود فضایی زیبا به خانه  بدهید.

مبل سلطنتی نوعی دیگر از مبل های موجود در سطح بازار است که استفاده از این مبل ها بیشتر در مراسمات رسمی تر می باشد.اگر می خواهید مبل استیل خریداری کنید باید بدانید که مبل استیل را در فضاهای بزرگ استفاده می کنند و در یک خانه مبل استیل بهترین کارایی را در پذیرایی از خود نشان می دهد، در این مبل ها از نقش های گوناگونی که استفاده می کنند شکلی خاص در دکوراسیون خانه ایفا می کند.

مبل راحتی

مبل راحتی جدید

در خرید مبلمان تنوع زیادی برای خرید وجود دارد که بسته به سلیقه ی افراد به راحتی می توانند  انواع مختلفی از مبلمان را در بازار تهیه کنند. مبل ها اکثرا به دو دسته کلاسیک و راحتی تقسیم می شوند.

مبل های راحتی از پر طرفدار ترین نوع مبل ها هستند چراکه تنوع زیادی در اندازه، طرح و رنگ آنها وجود دارد و همچنین به هنگام نشستن بر روی این نوع مبل ها احساس راحتی دارید که در مبل های دیگر کمتراین مورد حس میشود.زیرا هر مبلی مزیت های مختص به خود را دارد.

همچنین طراحی مبل راحتی جدید به شکلی می باشد که اکثرا ازبهترین مواد موجود و همچنین جدید ترین طرح ها استفاده شده اند که زیبایی و شکل ظاهری مناسب را برای خانه ایجاد میکنند.

مبل راحتی جدید

 

نکاتی دررابطه با انتخاب مبل ال

مبل ال به خاطر طراحی خاص و شیک طرافداران زیادی را به خود اختصاص داده است،به گونه ای که بیشترین خرید در خصوص مبل را به خود اختصاص داده است.یکی از تفاوت هایی که مبل ال را از دیگر مبل ها متمایز می کند این است که این مبل همانند دو خطی است که به هم عمود شده اند و از دو جایگاه نشیمن تشکیل شده است.

 

نکته دیگری که باید بدانیم این است که مثلا یکی از دو ضلع مختلف مبل ال را نباید از هم جدا کرد چراکه چیزی که باقی می ماند دیگر مبل ال نیست . این نوع مبلمان در فضا های کوچک کاربرد بیشتری دارند و فضای کمتری از محیط خانه را اشغال می کنند .

همچنین در خرید مبل ال باید فضای داخلی خود را مد نظر ذاشته باشید چراکه  درقرار گرفتن مبل ال در محوطه خانه باید اضلاع و گوشه های اتاقابعاد مشخصی داشته باشند تا به راحتی جای بگیرند.

مبل ال


تعداد صفحات : 4

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟