loading...

cafeseo

گیت های فروشگاهی آنتن هایی هستند که برد الکترونیکی داخل آن ها قرار داده شده است و مانند یک ناظر وظیفه شناس در قسمت ورودی فروشگاه ها نصب میشود و هنگامی که که کسی قصد داشته باشد کالا ها را به سرقت

sama بازدید : 35 شنبه 15 شهریور 1399 نظرات (0)

گیت های فروشگاهی آنتن هایی هستند که برد الکترونیکی داخل آن ها قرار داده شده است و مانند یک ناظر وظیفه شناس در قسمت ورودی فروشگاه ها نصب میشود و هنگامی که که کسی قصد داشته باشد کالا ها را به سرقت ببرد با آژیر کشیدن و اخطار دادن فروشنده یا صاحب مغازه را مطلع میکند.

البته گیت فروشگاهی به تنهایی این کار را انجام نمیدهد بلکه به کمک تگ ها یا لیبل های کاغذی این کار را انجام می دهد.

تگ ها و لیبل ها روی کالا نصب شده و در صورتی که کسی قصد داشته باشد آن ها را بدون اجازه از فروشگاه خارج کند به گیت فروشگاهی پیغام میفرستند و گیت ها با دریافت پیام به صدا در می آیند.
تگ های ضد سرقت و لیبل ها کاربردهایشان یکسان است اما از لحاظ ظاهری و ابعاد با هم متفاوت هستند. تگ های ضد سرقت از جنس پلاستیک بوده و بسیار مقاوم هستند و به وسیله ی سوزنی که درون آن هاست روی کالاها قفل میشوند وتنها به کمک دستگاه جدا کننده ی تگ باز میشوند.

گیت فروشگاهی

گیت فروشگاهی RF

گیت های فروشگاهی RF  در محدوده فرکانسی ۳٫۷ مگا هرتز تا ۱۰٫۲ مگا هرتز در بازار موجود هستند.

اکثر گیت های موجود در بازار را گیت های ۸٫۲ مگا هرتز تشکیل داده اند.

علت این امر سرعت بالای تشخیص و نویز پذیری پایین دزد گیرهای فروشگاهی در فرکانس ۸٫۳ مگا هرتز می باشد.

این مدل از گیت های فروشگاهی RF در فرکانس ۸٫۲ مگا هرتز کارایی بهتری دارند اما با فرکانس های دیگری نیز در بازار عرضه میشوند.

این سیستم ها با توجه به قیمت پایین ترشان نسبت به سایر دستگاه ها کاربرد بیشتری دارند.از این نوع سیستم ها با توجه به کیفیت سیستم الکترونیکی آنتن و تکنولوژی برد آن در سوپر مارکت ها و لوازم آرایشی،ورزشی ولوکس فروشی ها هم کاربرد دارند.

گیت فروشگاهی rf

گیت فروشگاهی AM

 این گیت ها با فرکانس های ۵۸ کیلوهرتز کار میکنند و نسبت به سایر گیت ها عملکرد مناسب تری برای اجناس فلزی دارند و دقت آنها بالا تر است و محدوده ی بیشتری را تحت پوشش قرار میدهند، با این تفاوت که قیمت این گیت ها نسبت به نمونه های دیگر بالا تر است.

گیت فروشگاهی am

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟